Connect with us

Sinsay – jak wygląda zwrot towaru? Ile dni? Zwrot ze sklepu online

zwrot sinsay

Porady

Sinsay – jak wygląda zwrot towaru? Ile dni? Zwrot ze sklepu online

Sinsay to jedna z popularnych sieciówek, w której oprócz ubrań dla kobiet i mężczyzn, znajdziemy także dział dziecięcy i szeroki wybór produktów wyposażenia wnętrz w atrakcyjnych cenach. Jak wyglądają zwrot w Sinsay? Ile mamy czasu na zwrot? Na najważniejsze pytanie odpowiadamy w poniższym artykule.

Sinsay zwrot. Zakupy stacjonarne

Co jeśli zdecydujemy się na zwrot w sklepie stacjonarnym Sinsay? Ile dni mamy wtedy na oddanie towaru? W przypadku produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych, mamy według regulaminu 30 dni od daty zakupu na zwrot towarów. Oczywiście produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania i należy je zwrócić w takim stanie, w jakim je otrzymaliśmy. To oznacza, że muszą posiadać oryginalne metki, a jeśli były zapakowane opakowanie, również ono musi być w stanie nienaruszonym. Zwrot nie przysługuje w przypadku artykułów, których cenę obniżono ze względu na wady fizyczne czy uszkodzenia.

By skorzystać z możliwości zwrotu, wystarczy udać się do jakiegokolwiek salonu Sinsay na terenie Polski, z wyjątkiem salonu outletowego – nie ma potrzeby wybierania sklepu, w którym dokonano zakupów. Wraz ze zwracanymi artykułami należy okazać sprzedawcy paragon. W przypadku uznania zwrotu, zwrot należności odbędzie się w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Zwrot pieniędzy na konto trwa zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych. W przypadku zapłaty kartą podarunkową, zwrócona zostanie gotówka.

Zwrot zamówień internetowych

Po otrzymaniu zamówienia ze sklepu internetowego sinsay.com mamy również 30 dni na ewentualny zwrot. Możemy skorzystać z opcji zwrotu w salonie stacjonarnym, bądź odesłać zwracane artykuły do magazynu. Oczywiście, produkty również nie mogą posiadać znamion użytkowania i posiadać oryginalnie metki. Co bardzo ważne – w Sinsay możliwy jest także zwrot bielizny.

W sklepie stacjonarnym postępujemy analogicznie do zakupów stacjonarnych. Zamiast paragonu należy zabrać ze sobą fakturę, którą znajdziemy w zakładce „Moje zwroty”, wybierając odpowiednie zamówienie. Fakturę można wydrukować, albo wystarczy okazanie jej w formie elektronicznej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Meble z palet - proste, a efektowne. Wszystko, co musisz wiedzieć

Produkty możemy również odesłać. Na początek należy wypełnić formularz zwrotu, który znajdziemy w panelu klienta, po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia, pod przyciskiem „zwrot”. Do paczki ze zwracanymi artykułami należy dołączyć fakturę albo kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienia. Co więcej, można zwrócić kilka zamówień w jednej paczce, ale każde z nich należy spakować w oddzielne opakowanie i dołączyć do niego właściwą fakturę/numer zamówienia.

Niestety Sinsay nie oferuje darmowych zwrotów, więc tak przygotowaną przesyłkę należy zaadresować i wysłać na własny koszt do magazynu esklepu. Adres, pod który należy wysłać zwracane produkty to LPP S.A. SINSAY, Panattoni Park Tricity South II, Będzieszyn 103, 83-000 Będzieszyn. Zwrot należności następuje do 14 dni od przyjęcia przesyłki, na konto bankowe albo kartę.

4.3/5 (liczba głosów: 17)
Continue Reading
Zobacz również:
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top