Connect with us

Castorama – jak wygląda zwrot? Czy można zwracać otwarte opakowania?

castorama zwrot
Fot. Castorama

Porady

Castorama – jak wygląda zwrot? Czy można zwracać otwarte opakowania?

Castorama – jak wygląda zwrot w popularnym markecie budowanym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Castorama – zwrot w sklepie stacjonarnym

W sklepie Castorama przysługuje nam prawo do zwrotu zakupionych towarów, co więcej nie musimy podawać przyczyny. Castorama gwarantuje również nielimitowany czas na zwrot, trzeba tylko spełnić warunki określone w regulaminie. Przede wszystkim towary nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być zapakowane w oryginalne opakowanie. Jednak takie produkty jak panele czy płytki możemy zwrócić w otwartym opakowaniu, oddając nawet pojedyncze sztuki niewykorzystane w czasie remontu.

Artykuły zwracać możemy w dowolnym sklepie Castorama na terenie kraju. Zwrot możliwy jest tylko za okazaniem dowodu zakupu, którym są paragon, faktura VAT lub też duplikat faktury VAT. Nie jest więc potrzebny żaden dodatkowy formularz. Zwrot należności następuje co do zasady w takiej samej formie, w jakiej wcześniej płacono za zakupy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Jysk - jak wygląda zwrot? Ile dni na zwrot? Czy da się bez rachunku?

Pamiętać należy jednak, że nie zwrócimy każdego towaru zakupionego w tym markecie budowlanym. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na specjalne zamówienie, czyli np. docięte na życzenie blaty czy deski, farby z mieszalnika, barwione tynki, firany i dywany na wymiar.

Zwrot zamówień internetowych

Zasady zwrotów artykułów zakupionych na internetowej stronie Castoramy, nie różnią się znacząco od zakupów stacjonarnych. Również w tym przypadku zwrotu można dokonać w dowolnym momencie, a zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane.

Zwracane produkty należy dostarczyć do Punktu Odbioru Produktów w Sklepie Castorama, w którym dokonano zamówienia (sklep Castorama wybrany w czasie składania zamówienia – zakupy internetowe realizowane są przez sklepy stacjonarne). Wraz ze zwracanymi produktami należy przedstawić dowód zakupu. Castorama zwraca należość na konto bankowe w terminie 14 dni.

Zwrotu można dokonać również z wykorzystaniem transportu. Należy zalogować się na swoje konto na stronie castorama.pl, z rozwijanej listy wybrać „zwroty”, wybrać produkty do zwrotu, a następnie opcję transportu. W tym przypadku koszty odesłania produktów ponosi jednak kapujący. Zwrot należności za zwracane produkty nastąpi po ich przekazaniu do sklepu i potwierdzeniu przez sklep.

Jeżeli na zwrot zdecydujemy się w terminie 14 dni od dostarczenia zamówienia, Castorama zwraca również koszty dostawy. Jeśli nie decydujemy się na zwrot wszystkich towarów z danego zamówienia, sklep zwraca część kosztów dostawy, proporcjonalnie do wartości produktów.

4.4/5 (liczba głosów: 14)
Continue Reading
Zobacz również:
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top