Connect with us

Zwrot 4F – jak wygląda? Ile dni na zwrot, na jakich zasadach?

zwrot 4f

Porady

Zwrot 4F – jak wygląda? Ile dni na zwrot, na jakich zasadach?

4F to popularna polska marka odzieży i akcesoriów sportowych. Jak wygląda zwrot w 4F? Ile mamy czasu? Na najważniejsze pytania odpowiadamy w poniższym artykule.

Zwrot 4F. Zakupy stacjonarne

W przypadku zwrotu produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych, przysługuje nam prawo do zwrotu w dowolnym salonie 4F na terenie kraju. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalne nieuszkodzone opakowanie i metki.

Na zwrot przysługuje 30 dni od daty zakupu. W zależności od tego, po ilu dniach zdecydujemy się na zwrot, przysługują nam różne formy zwrotu należności za oddawany produkt.

Jeżeli zwrócimy produkt w terminie do 7 dni od daty zakupu, pieniądze zwracane są w taki sam sam sposób, w jaki dokonywana była płatność. Można wedle uznania zdecydować się również na zwrot na Kartę Podarunkową 4F. W przypadku płatności Kartą Podarunkową 4F zwrot następuje wyłącznie na Kartę Podarunkową 4F. Gdy dokonano częściowej zapłaty gotówką i kartą płatniczą, klient może wybrać, czy chce otrzymać zwrot w gotówce, czy na kartę płatniczą.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Sinsay - jak wygląda zwrot towaru? Ile dni? Zwrot ze sklepu online

Zwrot w terminie od 8 do 30 dni od daty zakupu oznacza, że należność zostanie zwrócona na Kartę Podarunkową 4F.

Zwroty nie przysługują na towary zakupione w akcji promocyjnej, która wyklucza możliwość zwrotu, a także opłacone bonami Sodexo bądź innymi bonami. Nie zwrócimy także artykułów spożywczych, impregnatów i środków piorących, kosmetyków, a także Kart Podarunkowych.

Z regulaminu 4F wynika, że nie ma możliwości zwrotu zakupionych produktów bez paragonu.

Zwrot zamówień internetowych

Produkty zakupione w sklepie internetowym możemy zwrócić na kilka sposobów. Każdorazowo czas na odstąpienie od umowy to 30 dni.

Pierwszy ze sposobów to bezpośredni zwrot w sklepie 4F, o ile nie był to zakup na raty lub z użyciem PayPo. Zwracając towar powinniśmy okazać także dowód zakupu – wydrukowany lub w formie elektronicznej.

Możemy także wybrać bezpłatny zwrot do paczkomatu InPost. Wybierając tą formę zwrotu musimy na stronie 4F zarejestrować zwrot. Jeżeli zamówienie dostarczone było do paczkomatu, dołączono do niego etykietę zwrotną, którą wystarczy nakleić na zwracaną paczkę. Jeżeli nie mamy takiej etykiety, możemy wygenerować nową zgłaszając zwrot na stronie. Następnie paczkę nadamy w dowolnym paczkomacie.

Zwracane zamówienie może również odebrać kurier DPD. W przypadku wyboru tej formy zwrotu, potrzebna będzie etykieta zwrotna, która była dołączona do paczki (w przypadku dostarczenia przesyłki kurierem). Możemy ją także wygenerować rejestrując zwrot na stronie 4F. Podczas zgłaszania zwrotu należy zdefiniować dzień i godzinę przyjazdu kuriera. Po złożeniu zgłoszenia zwrotu na maila otrzymujemy potwierdzenie zgłoszenia oraz etykietę zwrotu.

Kolejna opcja to zwrot do DHL POP. Analogicznie do zwrotu za pośrednictwem paczkomatów lub kuriera, wypełniamy formularz zwrotu na stronie. Po złożeniu zgłoszenia zwrotu na maila otrzymujemy potwierdzenie oraz etykietę zwrotną. Paczkę należy dostarczyć do wybranego punktu DHL.

Środki za zwracane produkty zwracane są ​w ciągu trzech dni roboczych na rachunek bankowy lub kartę, z których dokonana została płatność.

4.3/5 (liczba głosów: 3)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama

Popularne

Reklama
To Top