Connect with us

Zwrot w sklepie Cropp – jaka procedura? Ile dni na zwrot? Czy można bez rachunku?

zwrot cropp

Porady

Zwrot w sklepie Cropp – jaka procedura? Ile dni na zwrot? Czy można bez rachunku?

Cropp – jak wygląda zwrot w tej popularnej sieciówce odzieżowej? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Cropp – zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym

Sklep Cropp oferuje nam bardzo atrakcyjne warunki zwrotu. Otóż na zwrot mamy aż 365 dni od dnia zakupu. Zwrotu możemy dokonać w dowolnym salonie marki (poza sklepami outletowymi). Oczywiście jak to zwykle bywa w przypadku zwrotów, produkt nie powinien nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalnie dołączone metki. Należy również przedstawić dowód zakupu czyli paragon fiskalny albo fakturę VAT.

Zwrot należności następuje w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności. Jeżeli więc zakupu dokonaliśmy kartą płatniczą, potrzebne będzie również potwierdzenie płatności z terminala i posiadanie przy sobie tej karty, bowiem zwrotu nie można dokonać na inną kartę płatniczą.

Zwrotu można dokonać wyłącznie mając ze sobą oryginalny paragon. Niestety Cropp nie umożliwia zwrotu towaru bez dowodu zakupu.

Zwrot zakupów online

W przypadku zamówień internetowych również przysługuje nam rok na zwrot produktów, chyba że dokonano płatności za pośrednictwem PayPo – wtedy na zwrot mamy 30 dni. Oczywiście produkty muszą posiadać metki i powinny zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim je otrzymaliśmy. Do wyboru mamy dwie opcje.

Pierwsza z nich to zwrot w dowolnym sklepie stacjonarnym. Wraz ze zwracanymi produktami należy przedstawić fakturę, można ją wydrukować, albo otworzyć na urządzeniu mobilnym.

Drugi sposób to odesłanie towarów, które nie spełniają naszych oczekiwań. Cropp gwarantuje nam bezpłatny zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost, kuriera DPD lub punktów DHL Parcel.

Jeżeli wybierzemy zwrot w paczkomatem, w pierwszej kolejności w panelu klienta należy wypełnić formularz zwrotu, który dostępny jest po rozwinięciu szczegółów zamówienia i kliknięciu przycisku „zwrot”. Po wypełnieniu formularza, otrzymujemy kod nadania, który należy umieścić w widocznym miejscu na zwracanej paczce. Do zwracanych produktów należy również dołączyć fakturę lub sam numer zamówienia. Paczkę można nadać w dowolnym paczkomacie InPost, używając kodu zwrotu.

Jeżeli wybierzemy zwrot kurierem DPD, postępowanie jest podobne – po wypełnieniu formularza zwrotu z zaznaczeniem opcji zwrotu kurierem, produkty należy zapakować z dołączoną fakturą lub numerem zamówienia. Kurier będzie posiadał gotową etykietę adresową do naklejenia na paczkę.

Możemy również dokonać zwrotu w wybranym punkcie DHL. W tym celu na dedykowanej stronie DHL konieczne jest wypełnienie formularza w celu wygenerowania etykiety zwrotnej, którą następnie umieścimy na zwracanej paczce. Paczkę należy samodzielnie dostarczyć do wybranego punktu DHL Parcel.

Zamówienie ewentualnie można też zwrócić na własny koszt odsyłając ją do E-sklepu Cropp.

Zwrot za zamówienie opłacone przez PayU, Blik, PayPal wysyłany jest na konto, z którego nastąpiła płatność. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, w  formularzu zwrotu pojawi się opcja uzupełnienia numeru konta bankowego do zwrotu pieniędzy.

5/5 (liczba głosów: 2)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top