Connect with us

Zwrot House. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

zwrot house

Porady

Zwrot House. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

House – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Zwrot House. Zakupy stacjonarne

House umożliwia zwrot produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych w terminie od 30 do 365 dni liczonych od dnia następnego po dniu zakupu. Można tego dokonać w dowolnym salonie na terenie kraju, niezależnie od tego w jakim sklepie zakupiono towar. Zwrotowi podlegają produkty, które nie noszą śladów użytkowania, posiadają wszystkie oryginalnie przymocowane etykiety i metki, znajdują się w nienaruszonych opakowaniach.

Jeżeli dokonamy zwrotu w terminie 30 dni, zwrot należności zostaje rozliczony w takiej samej formie, w jakiej zapłacono za zakupy. W przypadku zwrotu w terminie powyżej 30 dni, należność jest zwracana tylko na kartę podarunkową. Niezależnie od terminu zwrotu, jeżeli za zakupy zapłacono bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, zwrot należności następuje na kartę podarunkową.

Dokonując zwrotu trzeba również okazać oryginalny paragon fiskalny lub fakturę, a w przypadku płatności kartą również wydruk z terminala.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot w sklepie Cropp - jaka procedura? Ile dni na zwrot? Czy można bez rachunku?

Zakupy online

Jeżeli zdecydujemy się na zwrot produktów zamówionych przez Internet, przysługuje nam na to 365 dni. Możemy skorzystać z opcji zwrotu w salonie stacjonarnym, bądź bezpłatnie odesłać produkty do sklepu internetowego (nie dotyczy płatności odroczonych).

Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie House na terenie Polski. Wraz ze zwracanymi produktami należy okazać fakturę – wydrukowaną lub formie elektronicznej na urządzeniu mobilnym. Fakturę znajdziemy na koncie klienta w szczegółach zamówienia.

Aby odesłać produkty do sklepu internetowego, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w koncie klienta. Znajdziemy go po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia, pod przyciskiem „zwrot”. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć fakturę lub sam numer zamówienia.

W przypadku zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonej PayPo, zamówienie możemy zwrócić w ciągu 30 dni – bezpłatnie w sklepie stacjonarnym lub na własny koszt odsyłając ją do magazynu sklepu internetowego.

Zwrot należności za produkty następuje w ciągu kilku dni od przyjęcia zwrotu na konto bankowe lub kartę, w zależności od tego jak zapłacono za zamówienie.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama

Popularne

Reklama
To Top