Connect with us

Zwrot Top Secret. W jakim terminie i na jakich warunkach?

zwrot top secret

Porady

Zwrot Top Secret. W jakim terminie i na jakich warunkach?

Top Secret – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Top Secret zwrot. Zakupy w sklepach stacjonarnych

Ile mamy dni na zwrot w sklepach Top Secret? Na produkty zakupione w sklepach stacjonarnych przysługuje nam prawo do zwrotu w terminie 7 lub 30 dni od daty zakupu. Jest to odpowiednio 14 dni w przypadku zakupu produktów przecenionych i 30 dni w odniesieniu do innych produktów nieobjętych promocją lub przeceną.

Zwracane produkty nie powinny nosić śladów użytkowania i posiadać wszystkie oryginalne metki.

Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Top Secret, okazując dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. Należność zwrócona zostaje w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, a więc gotówką czy też na konto bankowe lub kartę.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot Medicine - jak wygląda. Ile dni na zwrot, czy konieczny jest paragon?

Zakupy internetowe

Również w przypadku zakupów na odległość, możemy dokonać zwrotu bez podawania przyczyny. Na zwrot mamy 14 dni w przypadku zakupów towarów przecenionych i 30 dni w przypadku towarów nieprzecenionych.

Produkty, z zakupu których zrezygnujemy, możemy zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym Top Secret. Zwracając towar należy podać sprzedawcy numer zamówienia i okazać dowód zakupu.

Zamówienie można również odesłać na własny koszt do punktu odbioru na adres:

SPRZEDAWCA TOP SECRET FASHION STORY Sp. z o.o., ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź z dopiskiem „ZWROT”

W tym celu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać pocztą, faksem lub na adres e-mail: bok@topsecret.pl. Produkty należy odesłać wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do punktu odbioru nie później niż 14  dni od dnia, w którym poinformował biuro obsługi klienta o odstąpieniu od zamówienia.

Jeżeli zwracamy całe zamówienie, otrzymamy również zwrot kosztów dostawy (z wyjątkiem kosztów wynikających z odesłania przesyłki do punktu odbioru). Zwrot należności realizowany jest niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Zwrot płatności będzie dokonany na konto, z którego opłacono zamówienie. Natomiast w przypadku płatności za pobraniem – na numer konta wpisany w formularzu zwrotu.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama

Popularne

Reklama
To Top