Connect with us

Zwrot Mohito. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

zwrot mohito

Porady

Zwrot Mohito. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

Mohito – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Zwrot Mohito. Zakupy stacjonarne

Zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym Mohito na terenie Polski jest możliwy w terminie do 30 dni od dnia dokonaniu zakupu. Zwrotu można dokonać w dowolnym salonie (poza sklepami outletowymi).

Produkt nie może posiadać śladów użytkowania i musi mieć oryginalnie przymocowane metki. Jeżeli był zapakowany, opakowanie powinno być w stanie nienaruszonym. Nie można zwrócić produktów, których cena w momencie sprzedaży była obniżona ze względu na widoczne wady wady fizyczne, produktów zakupionych w salonach outletowych a także bielizny (majtki).

Zwracając produkt należy okazać dowód zakupu – paragon czy fakturę VAT. Zwrot należności nastąpi w takiej samej formie, w jakiej dokonywana była płatność. Przy płatności kartą płatniczą, konieczne będzie również okazanie potwierdzenia płatności z terminala. Zwrot może zostać wykonany tylko na tę samą kartę, przedstawioną przez jej właściciela.

W przypadku płatności kartą podarunkową Mohito, zwrot należności jest dokonywany na kartę podarunkową. Natomiast przy płatności bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, zwrot następuje na kartę podarunkową.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot House. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

Zakupy online

Na zwrot ze sklepu internetowego Mohito przysługuje nam 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Pierwsza opcja to skorzystanie ze zwrotu w salonie stacjonarnym. Wystarczy udać się do dowolnego salonu Mohito. Do zwrotu potrzebny będzie tylko numer zamówienia, nie trzeba wypełniać żadnego formularza czy drukować dowodu zakupu.

Mohito gwarantuje również bezpłatne odesłanie produktów do sklepu internetowego. Do wyboru mamy trzech przewoźników.

Pierwszy z nich to paczkomaty InPost. W panelu klienta w szczegółach zamówienia znajdziemy przycisk „zwrot”. Z dostępnych opcji należy wybrać „zwrot przez paczkomat” i wypełnić formularz zwrotu. Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymamy kod zwrotu, który będzie potrzebny do nadania paczki w paczkomacie. Do zwracanej paczki należy dołączyć fakturę (znajduje się w panelu klienta w szczegółach zamówienia) lub kartkę z numerem zamówienia. Na paczce wystarczy wpiąć otrzymany kod zwrotu – nie ma potrzeby drukowania etykiety wysyłkowej.

Druga dostępna opcja to DPD. Przy wyborze tego przewoźnika ustalimy termin odbioru przesyłki przez kuriera. Również w tym przypadku do paczki należy dołączyć fakturę lub numer zamówienia. Kurier będzie posiadał gotową etykietę adresową do naklejenia na paczkę.

Trzecia opcja to DHL Parcel, czyli sieć punktów partnerskich DHL. Paczkę możemy nadać m.in. w Żabce, salonie prasowym Inmedio czy na stacji benzynowej.

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz na stronie DHL i wygenerować etykietę zwrotną. Następnie zapakować produkty do paczki i dołączyć fakturę lub kartkę z numerem zamówienia. Na paczce należy umieścić wydrukowaną etykietę zwrotną.

W przypadku płatności poprzez PayU, Blik, PayPal, należność za zamówienie zwraca się na konto. Jeżeli zamówienie opłacono przy odbiorze, w  formularzu zwrotu trzeba wypełnić pole z numerem konta bankowego do zwrotu pieniędzy.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top