Connect with us

Zwrot C&A. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

zwrot sklep c&a

Porady

Zwrot C&A. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

C&A – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Zwrot C&A. Zakupy stacjonarne

W przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych C&A, na zwrot mamy 28 dni od daty zakupów. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania i posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwrotu można dokonać w dowolnym salonie marki na terenie kraju.

Wraz ze zwracanymi produktami należy okazać dowód zakupu – paragon albo fakturę VAT. Zwrot należności następuj tą samą metodą płatności, której użyto podczas zakupów.

Zakupy internetowe

Produkty zamówione w sklepie internetowym C&A można zwrócić w ciągu 28 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Jeżeli zamówienie zostało dostarczone kurierem GLS, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub odebrane w sklepie C&A, zwrotu można dokonać w sklepach stacjonarnych. Po pierwsze należy wypełnić formularz zwrotu, który dostajemy wraz z paczką i zachować część „Pokwitowanie zwrotu”. Formularz zwrotu trzeba umieścić w paczce ze zwracanym towarem. Następnie na paczce konieczne jest wpisanie adresu zwrotnego. Od pracownika sklepu otrzymamy wypełnione pokwitowanie zwrotu, które warto zachować, bowiem jest przekazania produktów do zwrotu.

Możemy również zwrócić zamówienie, odsyłając je do sklepu internetowego – jest to całkowicie bezpłatne.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Ryłko – jak wygląda zwrot? Ile dni i czy można bez paragonu?

Decydując się na wysyłkę za pośrednictwem kuriera GLS, konieczne będzie wypełnienie załączonego do paczki dokumentu zwrotnego. Następnie należy zapakować zwracane produkty, nakleić na paczkę etykietę zwrotną i zanieć ją do wybranego oddziału GLS.

C&A oferuje również zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost. Aby dokonać zwrotu za pośrednictwem tego przewoźnika wystarczy wypełnić formularz stronie szybkiezwroty.pl/pl. Po zarejestrowaniu zwrotu na stronie, otrzymamy na podany adres e-mail potwierdzenie zgłoszenia zwrotu wraz z kodem nadania paczki. Należy pamiętać, aby do paczki dołączyć także dokument zwrotny.

Paczkę możemy również odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Do każdej przesyłki załączany jest dokument zwrotny wraz z etykietą zwrotną. Analogicznie do wcześniejszych opcji, wystarczy zapakować zwracane produkty, naklić na paczkę etykietę zwrotną i zanieść ją do wybranego oddziału Poczty Polskiej.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, której użyto podczas zamówienia, nie później niż w terminie 14 dni. W przypadku płatności za pobraniem, należność jest zwracana na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top