Jak wygląda zwrot zakupów dokonanych w sklepie Bershka? Poniżej przedstawiamy jak wygląda procedura w obu przypadkach. Najważniejsza jest jedna zasada. Produkty muszą być zwracane w takim stanie, w jakim je otrzymaliśmy i oczywiście posiadać oryginalne metki.
Ile dni sklep daje nam na zwrot towaru? Standardowo sklep na zwrot daje nam 30 dni od daty zakupu w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym i 30 dni od daty potwierdzenia wysyłki w przypadku zakupów internetowych.
Bershka zwrot. Zakupy w sklepach stacjonarnych
Zwrot produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym jest możliwy tylko w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupów. Oczywiście może to być dowolny sklep na terenie kraju. Do zwrotu konieczne będzie okazanie oryginalnego paragonu. Po zatwierdzeniu zwrotu należność zostanie zwrócona przy użyciu tej samej metody płatności, która została zastosowana do zrealizowania zakupu. Zwykle następuje to w ciągu kilku dni.
Zwrot zamówień internetowych
Artykuły zakupione na stronie bershka.com możemy zwrócić w dowolnym sklepie na terenie kraju. Wystarczy udać się do dowolnego sklepu z produktami, które chcemy zwrócić i okazać paragon zakupu, który dostępny jest w zakładce „moje zamówienia” na stronie internetowej sklepu. Zwrot należności za zamówienie otrzymamy w ciągu kilku dni przy użyciu tej samej metody płatności, która została zastosowana do zrealizowania zakupu.
Drugą opcją jest zwrot zamówienia do punktu odbioru. Najpierw należy wypełnić wniosek do zwrot w naszym koncie klienta, wybierając wszystkie artykuły, które chcemy zwrócić. Następnie od Bershki dostaniemy dwa maile – jeden z akceptacją wniosku o zwrot i drugi z etykietą zwrotną. Etykietę należy wydrukować i przykleić na paczce. Zwrotu dokonuje się za pośrednictwem DPD Pickup. Zwrot należności w tym przypadku również otrzymamy w analogiczny sposób, jaki został wykorzystany przy zakupie. Co ważne, taki zwrot zawsze jest darmowy.
Zarówno w przypadku sklepów stacjonarnych, jak i sklepu on-line, znaczenia nie ma cena towaru. Oznacza to, że możliwy jest także zwrot towaru przecenionego.
Czego nie zwrócimy w sklepie Bershka?
Dokonując zakupów w sklepie, w szczególnie internetowym, warto pamiętać, że nie każdy artykuł będzie można zwrócić, nawet jeśli finalnie okaże się, że nie odpowiada nam np. rozmiar czy wygląd produktu. Przede wszystkim zwrotom nie podlegają artykuły spersonalizowane, a także bielizna, kolczyki i akcesoria do włosów. Inne produkty zwrócimy tylko w przypadku spełnienia określonych wymogów. Stroje kąpielowe muszą posiadać naklejkę higieniczną, akcesoria, perfumy i kosmetyki – oryginalne i zamknięte opakowania.