Carry – zwrot w sklepie stacjonarnym
Jak wygląda zwrot w Carry? W przypadku zakupów stacjonarnych na zwrot przysługuje nam termin 30 dni od dnia następnego po dniu zakupu.
Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie metki i być w niezmienionym stanie. Niestety zwrotu dokonać wyłącznie w salonie, w którym produkt zakupiono. Tym sklep różni się od innych popularnych sieciówek, jak np. Reserved.
Wraz ze zwracanym towarem konieczne jest przedstawienie oryginału dowodu zakupu, a więc paragonu lub faktury VAT. Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu. Zwrot należności za zwracane artykuły następuje w takiej samej formie, w jakiej dokonano zakupów.
Zwrot zakupów online
Jeśli zdecydujemy się na zwrot zamówienia internetowego, Carry nie oferuje nam zwrotu w sklepach stacjonarnych. Zwracane produkty mamy prawo odesłać w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Można zrobić to na dwa sposoby, a w obu przypadkach koszt zwrotu ponosi kupujący.
Pierwszy z nich to wykorzystanie paczkomatu InPost. Koszt takiego zwrotu wynosi 6,99 zł dla osób zapisanych do newslettera i 10,99 zł dla osób nie będących subskrybentami. Aby dokonać zwrotu w pierwszej kolejności należy zalogować się na swoje konto na stronie carry.pl, następnie wybrać „zwrot produktów”. Następnie z listy zamówień należy wybrać to, z którego produkt/y chcemy zwrócić i wybrać opcję dokonaj zwrotu. Kolejnym krokiem będzie wypełnienie formularza zwrotu. W miejscu wyboru sposobu zwrotu trzeba wybrać szybki zwrot: „Paczkomaty InPost”. Po opłaceniu zwrotu otrzymujemy kod do paczkomatu umożliwiający nadanie paczki. Do zwracanej paczki należy dołączyć wydrukowany formularz zwrotu oraz dowód zakupu, a na przesyłce w widocznym miejscu wpisać kod zwrotu.
Drugi sposób to wysyłka na swój koszt za pomocą innego przewoźnika, czyli poczty bądź kuriera. Przy wypełnianiu formularzu zwrotu w miejscu sposobu zwrotu w takim przypadku należy wybrać „wysyłka własna”. Za zwrot zapłacimy zgodnie z cennikiem danego przewoźnika. Zwrot należy wysłać do sklepu internetowego Carry (ul. Składowa 11, 62-023 Żerniki k. Poznania), oczywiście do paczki dołączając formularz zwrotu i dowód zakupu.
Zwrot środków za zwracane produkty następuje na konto bankowe w terminie 14 ni od momentu akceptacji zwrotu.