Jysk – zwrot w sklepie stacjonarnym
Jak wygląda zwrot w sklepie Jysk? Doskonałą informacją jest fakt, że szwedzki market gwarantuje możliwość zwrotu zakupionych towarów bez ograniczeń czasowych. Oczywiście trzeba jednak spełnić warunki określone w regulaminie zwrotów.
Aby dokonać zwrotu konieczne jest okazanie oryginału paragonu, faktury VAT bądź wydruku potwierdzenia płatności z rachunku bankowego. Zwracany produkt powinien nie nosić śladów użytkowania. Nie jest wymagany natomiast zwrot w oryginalnym opakowaniu.
Co więcej, zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Jysk na terenie kraju, a więc niekoniecznie w tym, w którym dokonano zakupu. Zwrot środków następuje w tej samej formie, w jakiej dokonano zapłaty za produkty.
Zwrot bez rachunku albo potwierdzenia z karty
W przypadku płatności kartą, pieniądze na koncie powinny się pojawić w terminie do 14 dni od dnia zwrotu. Ważne jest jednak żeby w tym przypadku posiadać wydruk z terminala potwierdzającego transakcję lub wydruku z rachunku bankowego. W przypadku nieposiadania karty płatniczej, którą dokonano zakupu, możliwa jest tylko wymiana towaru na inny o łącznej cenie równej lub wyższej od ceny zapłaconej za towar wymieniany lub zwrot środków na kartę podarunkową Jysk.
Czy jest możliwy zwrot towaru bez rachunku? Jeżeli nie posiadamy dowodu zakupu, również możemy dokonać wymiany lub otrzymać zwrot zwrot na kartę podarunkową. Warto zauważyć, że to raczej rzadko stosowana praktyka – w większości sklepów warunkiem zwrotu jest okazanie dowodu zakupu.
Gdy zakupiliśmy zwracane produkty przy użyciu bonów np. Sodexo, to możliwa jest wyłącznie wymiana towaru na inny o łącznej cenie równej lub wyższej.
Jeżeli zdecydujemy się na zwrot większych towarów, dla których korzystaliśmy wcześniej z usługi transportu, Jysk zwraca koszty towarów w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Zwroty zakupów internetowych
Podobnie jak w przypadku zakupów stacjonarnych, przy zwrotach zakupów internetowych przysługuje nam nielimitowany czas na zwrot. Towar zakupiony na jysk.pl można zwrócić w każdym ze sklepów Jysk w Polsce. W miarę możliwości należy zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu i okazać dowód zakupu. W przypadku zwrotu całego zamówienia, otrzymamy także zwrot kosztów dostawy.
Produkty można również odesłać, jednak w takim przypadku to klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej. Po pierwsze należy wysłać e-mail na adres e-sklep@jysk.com z informacją o zwracanych produktach. Można również skorzystać z gotowego formularza dostępnego na stronie jysk.pl. Do przesyłki powinna być dołączona faktura VAT.
Paczkę należy samodzielnie zaadresować i wysłać na adres JYSK Sp. z o.o., Sklep Internetowy, ul. Duńska 22, 97-500 Radomsko. Zwrot środków następuje w terminie 14-tu dni od dnia, kiedy przesyłka dotrze do magazynu.