Telewizja
Kod błędu 1017 w Disney+. Jak naprawić?
Co oznacza kod błędu 1017 w serwisie Disney+? W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Kod błędu 1017 w Disney+ oznacza, że pamięć podręczna lub instalacja aplikacji Disney+ jest uszkodzona. Co więcej, niewłaściwa konfiguracja ustawień DNS może również powodować ten problem. Błędowi temu towarzyszy komunikat
Mamy problem. Zamknij aplikację i spróbuj ponownie.
Kod błędu: 1017 — Services_Startup_Failure
W większości przypadków błąd ten pojawia się na telewizorach smart Samsung lub LG, ale można również napotkać go podczas korzystania z aplikacji Disney+ na innych urządzeniach.
Jak poradzić sobie z kodem błędu 1017? Poniżej przedstawiamy sprawdzone rozwiązania. Zanim jednak przejdziesz do kolejnych kroków, upewnij się, że Twoje urządzenie jest zgodne z Disney+. Nawet jeśli wcześniej serwis działał dobrze, ponieważ aktualizacja systemu operacyjnego lub aplikacji może powodować niekompatybilność z urządzeniem.
Jak naprawić kod błędu 1017 w Disney+? Uruchom ponownie urządzenie
Podobnie jak w przypadku każdego innego błędu, pierwszym krokiem powinno być wyłączenie urządzenia, którego używamy do przesyłania strumieniowego. Tymczasowa usterka komunikacji między rządzeniem a serwerami Disneya może spowodować, że aplikacja Disney + kod błędu 1017. W takim przypadku ponowne uruchomienie urządzenia może rozwiązać problem.
Sprawdź połączenie sieciowe
Kolejny krok to kontrola połączenia internetowego. Aby serwis Disney+ działał prawidłowo konieczne jest stabilne połączenie internetowe o odpowiedniej prędkości. Często wystarczy wyłączyć sieć na kilka minut, aby poprawić jego jakość.
W tym celu wyłącz urządzenie do przesyłania strumieniowego, odłącz router i modem od źródła zasilania i odczekaj kilka minut. Następnie podłącz z powrotem urządzenia. Włącz urządzenie i sprawdź czy kod błędu nadal występuje.
Wyczyść pamięć podręczną aplikacji
Aplikacja Disney+ może wyświetlać kod błędu 1017, jeśli jej pamięć podręczna jest uszkodzona. W tym kontekście wyczyszczenie pamięci podręcznej serwisu może rozwiązać problem.
Aby wyczyścić pamięć podręczną Disney+ w telewizorze smart z menu Ustawienia wybieramy Pomoc techniczna, następnie Konserwacja urządzenia i Zarządzaj pamięcią masową. Z listy aplikacji wybieramy Disney+ i klikamy Wyczyść pamięć podręczną.
Edytuj ustawienia routera i sieci
Aplikacja Disney+ może wyświetlać kod błędu 1017, jeśli router lub ustawienia sieciowe urządzenia nie są prawidłowo skonfigurowane. Dzieje się tak zazwyczaj, kiedy korzystamy z niestandardowych ustawień sieci.
Jeżeli w modemie lub routerze zostały utworzone niestandardowe ustawienia, mogą one uniemożliwić Disney+ prawidłowe połączenie. Prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych. Jeśli natomiast do połączenia z Internetem używasz VPN, odłącz go. Otwórz oprogramowanie VPN lub proxy i poszukaj opcji jego wyłączenia. Zwykle można to znaleźć w menu ustawień. Po wyłączeniu usługi VPN lub proxy uruchom ponownie urządzenie i spróbuj ponownie przesyłać strumieniowo.
Ponownie zainstaluj aplikację Disney+
W ostateczności odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie nowszej wersji może rozwiązać problem. Po prostu zamknij aplikację i usuń ją ze swojego urządzenia. Teraz zainstaluj ją na nowo, zaloguj się i sprawdź czy serwis działa poprawnie.