Błędowi 1026 towarzyszy komunikat „Mamy problem. Zamknij aplikację i spróbuj ponownie. Kod błędu: 1026 Auth_Service_INIT_Failure”. Jaka jest jego przyczyna? Disney+ może nie działać i wyświetlać ten błąd, jeśli pamięć podręczna jego aplikacji jest uszkodzona. Poza tym przyczyną problemu może być również korzystanie z nieobsługiwanego urządzenia, niestabilne lub wolne połączenie internetowe czy błędna konfiguracja routera, a nawet ograniczenia usługodawcy internetowego. Jest kilka rozwiązań, które mogą naprawić kod błędu 1026.
Kod błędu 1026 w Disney+. Uruchom ponownie urządzenie
Błąd może powodować chwilowa usterka komunikacji między urządzeniem a serwerami Disney+. Ponowne uruchomienie urządzenia to uniwersalne rozwiązanie, które jest pomocne w rozwiązaniu wielu błędów.
Wyłącz urządzenie, którego używasz do przesyłania strumieniowego, następnie odłącz je od źródła zasilania i odczekaj kilka minut. Po ponownym uruchomieniu sprzętu sprawdź, czy problem w Disney+ został rozwiązany.
Sprawdź swoje połączenie internetowe
Do prawidłowego działania aplikacji Disney+ potrzebne jest stabilne połączenie internetowe o odpowiedniej prędkości. Zazwyczaj jeśli połączenie jest wolne lub niestabilne, problemy z łącznością można rozwiązać, uruchamiając ponownie router i modem. Odłącz modem i router od zasilania, pozostaw je odłączone na chwilę, a następnie podłącz wszystko z powrotem, aby ponownie uruchomić sprzęt sieciowy.
Zweryfikuj swoje konto Disney+
Kod błędu 1026 może pojawić się również, jeśli konieczna będzie weryfikacja konta.
Otwórz aplikację mobilną Disney+ (jeśli błąd pojawił się w smart TV) lub uruchom przeglądarkę internetową i przejdź do witryny Disney+. Zaloguj się przy użyciu swoich danych i kliknij ikonę użytkownika w prawym górnym rogu. Następnie wybierz Konto i sprawdź, czy jest wyświetlany komunikat o konieczności weryfikacji.
Kod błędu 1026. Wyczyść pamięć podręczną
Kolejną przyczyną błędu może być uszkodzona pamięć podręczna i dane aplikacji Disney+. Aby wyczyścić pamięć podręczną Disney+ w telewizorze smart z menu Ustawienia wybieramy Pomoc techniczna, następnie Konserwacja urządzenia i Zarządzaj pamięcią masową. Z listy aplikacji wybieramy Disney+ i klikamy Wyczyść pamięć podręczną.
Natomiast w urządzeniu mobilnym przechodzimy do Ustawienia > Aplikacje i z listy wybieramy Disney+. Następnie klikamy Pamięć i Wyczyść pamięć podręczną. Teraz zaloguj się na Disney+ i sprawdź, czy błąd nadal występuje.
Ponownie zainstaluj aplikację Disney Plus
Możesz napotkać także błąd, jeśli instalacja aplikacji Disney Plus jest uszkodzona. Jej ponowna instalacja może szybko rozwiązać problem. Z listy aplikacji wybierz Disney+, a następne na menu rozwijanym kliknij Odinstaluj. Następnie ponownie pobierz aplikację i zainstaluj ją. Zaloguj się przy użyciu swoich danych.
Przywrócenie telewizora do ustawień domyślnych
Jeśli posiadasz telewizor, w którym Disney+ była zainstalowana jako część aplikacji systemowych (aplikacje, których nie można odinstalować lub których pamięć podręczna nie może zostać wyczyszczona), to zresetowanie telewizora do ustawień domyślnych może usunąć kod błędu 1026.
Jeżeli pomimo podjętych wszystkich powyższych kroków, nadal występują błędy, skontaktuj się z Diseny+, aby uzyskać dodatkowe wskazówki.