Connect with us
kod błędu 142

Telewizja

Kod błędu 142 w Disney+. Jak naprawić?

Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat o błędzie 142? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.

Podobnie jak w każdej innej platformie streamingowej, również w Disney+ możemy napotkać na problemy. Jednym z nich jest kod błędu 142, któremu towarzyszy komunikat „Podczas nawiązywania połączenia z serwisem wystąpił problem. Upewnij się, że nadal masz połączenie z Internetem, i spróbuj ponownie (kod błędu 142).”

Jaka jest przyczyna kodu błędu 142? Zasadniczo błąd wynika ze słabego lub niestabilnego połączenia internetowego, albo problemów z serwerem. Jednakże, dzięki odpowiednim krokom, rozwiązanie takich problemów jest proste.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
HBO Max. Jak usunąć wideo z listy Oglądaj dalej?

Jak naprawić kod błędu 142. Zamknij i ponownie uruchom aplikację

Najprostszym rozwiązaniem problemu może być wymuszenie zatrzymania aplikacji Disney+ i ponowne jej uruchomienie. Dlatego też właśnie ten krok zaleca się wykonać jako pierwszy, aby rozwiązać problemy z serwisem.

Po ponownym uruchomieniu aplikacji, sprawdź czy problem został rozwiązany. W przypadku, gdy problem nadal występuje, warto przejść do kolejnych punktów.

Sprawdź połączenie internetowe

Jednym z głównych powodów pojawiania się kodu błędu Disney+ 142 jest słabe połączenie internetowe. Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać test prędkości, aby potwierdzić, czy sieć jest niestabilna. Jeśli korzystasz z połączenia Wi-Fi, wyłącz je na urządzeniu i połącz się ponownie po kilku sekundach

Jeśli połączenie jest słabe, urządzenie może wyświetlić komunikat „Brak połączenia”. W takiej sytuacji warto wyłączyć router i modem na 1-2 minuty, a następnie nawiązać a połączenie i sprawdzić czy to rozwiązało problem z aplikacją.

Wyloguj się z Disney+ i zaloguj ponownie

Aby wylogować i ponownie zalogować się w aplikacji Disney+ należy wykonać następujące kroki. Wyloguj się z aplikacji Disney+ i poczekaj kilka sekund przed ponownym zalogowaniem. Aby to zrobić kliknij na swój profil znajdujący się w prawym górnym rogu aplikacji. Przejdź do sekcji „Szczegóły konta”, wybierz opcję „Wyloguj się na wszystkich urządzeniach”, co wymaga podania hasła. Po wylogowaniu się z aplikacji odwiedź stronę Disney+ i wybierz opcję „Zaloguj się”, a następnie wpisz swój adres e-mail.

Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku w celu próby rozwiązania problemu.

Kod błędu 142. Zaktualizuj aplikację Disney Plus

Jeśli kodu błędu nie powoduje problem z połączeniem internetowym, może on wynikać również z powodu nieaktualnej wersji lub uszkodzonych danych aplikacji. Zawsze upewnij się, że aplikacja Disney+ jest aktualna. Otwórz sklep z aplikacjami, wybierz swój profil , aby zobaczyć listę wszystkich dostępnych aktualizacji. Znajdź Disney+ i jeśli jest dostępna aktualizacja kliknij przycisk Aktualizuj.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Disney Plus

Kolejną opcją na rozwiązanie problemu jest odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Disney+. Otwórz ustawienia swojego urządzenia mobilnego lub smart TV. Znajdź i wybierz „Aplikacje”, a następnie kliknij Disney+ na liście zainstalowanych aplikacji. Wybierz opcję „Odinstaluj”. Po odinstalowaniu aplikacji przejdź do sklepu aplikacji na swoim urządzeniu, na przykład Google Play lub App Store. Wyszukaj aplikację Disney+ i zainstaluj ją ponownie.

Upewnij się, że aplikacja została poprawnie zainstalowana i uruchom ją, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top