Telewizja
Kod błędu 142 w Disney+. Jak naprawić?
Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat o błędzie 142? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.
Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat o błędzie 142? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.
Podobnie jak w każdej innej platformie streamingowej, również w Disney+ możemy napotkać na problemy. Jednym z nich jest kod błędu 142, któremu towarzyszy komunikat „Podczas nawiązywania połączenia z serwisem wystąpił problem. Upewnij się, że nadal masz połączenie z Internetem, i spróbuj ponownie (kod błędu 142).”
Jaka jest przyczyna kodu błędu 142? Zasadniczo błąd wynika ze słabego lub niestabilnego połączenia internetowego, albo problemów z serwerem. Jednakże, dzięki odpowiednim krokom, rozwiązanie takich problemów jest proste.
Najprostszym rozwiązaniem problemu może być wymuszenie zatrzymania aplikacji Disney+ i ponowne jej uruchomienie. Dlatego też właśnie ten krok zaleca się wykonać jako pierwszy, aby rozwiązać problemy z serwisem.
Po ponownym uruchomieniu aplikacji, sprawdź czy problem został rozwiązany. W przypadku, gdy problem nadal występuje, warto przejść do kolejnych punktów.
Jednym z głównych powodów pojawiania się kodu błędu Disney+ 142 jest słabe połączenie internetowe. Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać test prędkości, aby potwierdzić, czy sieć jest niestabilna. Jeśli korzystasz z połączenia Wi-Fi, wyłącz je na urządzeniu i połącz się ponownie po kilku sekundach
Jeśli połączenie jest słabe, urządzenie może wyświetlić komunikat „Brak połączenia”. W takiej sytuacji warto wyłączyć router i modem na 1-2 minuty, a następnie nawiązać a połączenie i sprawdzić czy to rozwiązało problem z aplikacją.
Aby wylogować i ponownie zalogować się w aplikacji Disney+ należy wykonać następujące kroki. Wyloguj się z aplikacji Disney+ i poczekaj kilka sekund przed ponownym zalogowaniem. Aby to zrobić kliknij na swój profil znajdujący się w prawym górnym rogu aplikacji. Przejdź do sekcji „Szczegóły konta”, wybierz opcję „Wyloguj się na wszystkich urządzeniach”, co wymaga podania hasła. Po wylogowaniu się z aplikacji odwiedź stronę Disney+ i wybierz opcję „Zaloguj się”, a następnie wpisz swój adres e-mail.
Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku w celu próby rozwiązania problemu.
Jeśli kodu błędu nie powoduje problem z połączeniem internetowym, może on wynikać również z powodu nieaktualnej wersji lub uszkodzonych danych aplikacji. Zawsze upewnij się, że aplikacja Disney+ jest aktualna. Otwórz sklep z aplikacjami, wybierz swój profil , aby zobaczyć listę wszystkich dostępnych aktualizacji. Znajdź Disney+ i jeśli jest dostępna aktualizacja kliknij przycisk Aktualizuj.
Kolejną opcją na rozwiązanie problemu jest odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Disney+. Otwórz ustawienia swojego urządzenia mobilnego lub smart TV. Znajdź i wybierz „Aplikacje”, a następnie kliknij Disney+ na liście zainstalowanych aplikacji. Wybierz opcję „Odinstaluj”. Po odinstalowaniu aplikacji przejdź do sklepu aplikacji na swoim urządzeniu, na przykład Google Play lub App Store. Wyszukaj aplikację Disney+ i zainstaluj ją ponownie.
Upewnij się, że aplikacja została poprawnie zainstalowana i uruchom ją, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |