Connect with us
Kod błędu 24 disney+

Telewizja

Kod błędu 24 w Disney+. Jak naprawić?

Aplikacja Disney+ przestała działać, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat o błędzie 24? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.

Od kiedy Disney+ pojawiło się na rynku, stało się jedną z najpopularniejszych obecnie platform do przesyłania strumieniowego. Czasami jednak podczas korzystania z aplikacji napotkasz różne błędy i musisz wiedzieć, jak sobie z nimi poradzić. Jednym z nich jest kod błędu 24. Wyjaśniamy jak uporać się z tym problemem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Netflix nie działa na Hisense Smart TV. Sposoby naprawy

Kod błędu 24. Jaka jest przyczyna?

Kod błędu 24 w Disney+ pojawia się z powodu problemu z dostępem do konta. Wynikać może to z błędów logowania lub niestabilnego bądź niedziałającego połączenia internetowego.

Błędy logowania powodowane są m.in. przez tymczasowy błąd wpływający na logowanie, zbyt wiele urządzeń zalogowanych na jedno konto lub uszkodzoną aplikację Disney+

Jak naprawić kod błędu 24 w Disney+? Sprawdź swoje połączenie internetowe

Oczywiście pierwszym krokiem powinno być sprawdzenie jakości i stabilności połączenia internetowego. Disney+  jako usługa przesyłania strumieniowego, wymaga dobrego połączenia internetowego, aby działać płynnie. Dlatego dobrze jest sprawdzić połączenie internetowe, aby sprawdzić, czy może to być przyczyną problemu. Można to zrobić, uruchamiając test prędkości.

Jeśli sieć jest niestabilna, rozwiązaniem jest zazwyczaj poprawienie sygnału, np. ponowne uruchomienie routera WiFi i modemu, przełączenie się na przewodowe połączenie zamiast WiFi lub przeniesienie się do innej części domu w celu uzyskania lepszego odbioru WiFi.

Jeśli jednak połączenie internetowe działa bez zarzutów, należy przejść do kolejnych kroków.

Odczekaj kilka minut

Czasem wystarczy poczekać, aby minęły chwilowe problemy z logowaniem. Dlatego przed wypróbowaniem innych rozwiązań warto odczekać chwilę i spróbować zalogować się ponownie. Możliwe, że problem zostanie rozwiązany, a błąd zniknie.

Jeżeli jednak błąd wciąż się pojawia, kolejnym krokiem będzie wylogowanie się z konta na wszystkich urządzeniach. W tym celu na komputerze przejdź na stronę  w Disneya, zaloguj się, a następnie w zakładce Kontro wybierz Ustawienia. Przejdź do Zarządzania urządzeniami i wybierz Usuń wszystkie urządzenia. Spowoduje to wylogowanie ze wszystkich bieżących sesji na innych urządzeniach. Następnie możemy wrócić do urządzenia, na którym pojawiał się problem i spróbować zalogować się ponownie.

Instalacja aplikacji

Kolejna przyczyna błędu logowania Disney+ to uszkodzona aplikacja. Jeśli wcześniejsze kroki nie przyniosły efektu, najlepiej usunąć aplikację i ponownie zainstalować aktualną wersję oprogramowania. Po zainstalowaniu aplikacji uruchom ją i spróbuj zalogować się ponownie.

Jeżeli żadne rozwiązanie nie przyniosło efektu, warto skontaktować się z zespołem obsługi klienta Disney+. Jest on dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, więc można skontaktować się z nim w każdej chwili i otrzymać pomoc w rozwiązaniu problemu z kodem błędu.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top