Podczas użytkowania aplikacji zupełnie normalne jest, że czasami możemy natrafić na problemy z działaniem oprogramowania. Jednym z błędów, który występuje w Disney+ jest ten o kodzie 39. Już sama treść błędu „Nie można odtworzyć żądanego filmu. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z pomocą techniczną Disney+ (kod błędu 39).” wskazuje, że najpewniej nie można odtworzyć wideo w danym momencie. Jakie są tego przyczyny i jak rozwiązać problem?
Kod błędu 39 w Disney+. Przyczyny awarii
Z jakiego powodu w naszej aplikacji pojawia się nagle błąd 39? Najczęściej spowodowane jest to niestabilnym połączeniem lub niestabilnym sygnałem Wi-Fi, ograniczenia lokalizacyjne, próba uzyskania dostępu do Disney+ za pomocą nieobsługiwanego urządzenia lub nieobsługiwanej konfiguracji, a także używanie jednego konta do strumieniowego przesyłania treści na wiele urządzeń
Rozwiązania dla kodu błędu Disney Plus 39. Sprawdź połączenie internetowe
Pierwszy krok, który jest najczęstszym rozwiązaniem tego problemu, to sprawdzenie stanu połączenia internetowego. Sprawdzanie prędkości Internetu to skuteczna naprawa kodu błędu 39. Standardowa prędkość Internetu do przesyłania strumieniowego na tej platformie to 5 Mb/s.
Jeśli połączenie jest wolne lub niestabilne, można spróbować wyłączyć i ponownie włączyć modem i router. Czasami problem jest niezależny od naszego sprzętu, a wynika z awarii u dostawcy Internetu. W takim przypadku pozostaje poczekać aż połączenie będzie znów stabilne.
Zbyt wiele używanych urządzeń
Disney+ umożliwia podłączenie do czterech urządzeń jednocześnie. Jeśli spróbujesz podłączyć piąte urządzenie, natkniesz się na kod błędu 39. Aby podłączyć to, które chcesz, najpierw musisz wylogować się z Disney+ na jednym z pozostałych urządzeń. Aby to zrobić, otwórz aplikację Disney+ na wybranym urządzeniu, kliknij ikonę swojego profilu w prawym górnym rogu i wybierz Wyloguj.
Jeżeli jednak Disney+ nie było podłączane na kilku urządzeniach, dane konta mogły zostać naruszone i wiele osób korzysta z niego jednocześnie. Niezbędna będzie zmiana danych logowania. Aby zmienić hasło do konta Disney Plus kliknij na ikonę profilu i wybierz Konto. Możesz zmienić hasło lub przede wszystkim adres e-mail. Kliknij Zapisz zmiany i wyjdź.
Zaktualizuj aplikację Disney+
Jeżeli problem nadal występuje, warto też spróbować wymusić zamknięcie, a następnie ponownie uruchomić aplikację Disney+. Można też uruchomić ponownie urządzenie do odtwarzania treści.
Jeśli nie zaktualizowałeś swojej aplikacji Disney, istnieje większe prawdopodobieństwo wystąpienia błędów systemowych, w tym kodu błędu 39. Jeśli korzystasz z aplikacji na telefonie czy tablecie przejdź do App Store lub Google Play, wybierz kartę Aktualizacja, następnie kliknij Aktualizuj, jeśli jest dostępna aktualizacja. Następnie uruchom ponownie urządzenie i sprawdź czy problem został rozwiązany.
Proces jest również podobny w przypadku Smart TV. Jeśli używasz Disney+ na komputerze, upewnij się, że używasz zaktualizowanej przeglądarki.
Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków nadal występują problemy, najlepszym wyjściem będzie skontaktowanie się z biurem obsługi klienta Disney+.