Gdy w serwisie Disney+ wystąpi kod błędu 41 zobaczymy następujący komunikat o błędzie „Przepraszamy, ale nie możemy odtworzyć żądanego filmu. Proszę spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, odwiedź Centrum pomocy Disney+ (kod błędu 41)”. Błąd ten wskazuje, że treści, które próbujemy przesyłać strumieniowo, nie są dostępne na serwerach Disney+. Aby naprawić ten kod błędu, musimy rozwiązać wszelkie możliwe problemy z łącznością lub, jeśli to nie pomoże po prostu zaczekać aż Disney naprawi problem.
Kod błędu 41. Ponowne uruchomienie urządzenia
Jeżeli napotkamy w serwisie Disney+ kod błędu 41, jest kilka kroków, które możemy wykonać aby rozwiązać problem. Pierwszym krokiem jest ponowne uruchomienie urządzenia do przesyłania strumieniowego. Spowoduje to wyczyszczenie pamięci RAM i przyznanie nowego dostępu do serwera Disney+.
Jeśli używasz Disney+ za pomocą odtwarzacza internetowego, uruchom ponownie komputer. Jeśli natomiast używasz telefonu, całkowicie go wyłącz i uruchom ponownie.
Przetestuj połączenie internetowe
Sprawdź stan połączenia sieciowego, aby zobaczyć, czy działa na urządzeniu, którego używasz do strumieniowania. Spróbuj odwiedzić niektóre strony internetowe lub przesyłać strumieniowo za pomocą innej usługi lub aplikacji. Następnie przetestuj prędkość Internetu, aby upewnić się, że jest wystarczająco szybka. Do wyświetlania treści w wysokiej rozdzielczości Disney+ wymaga ponad 5,0, a do zawartości 4K UHD ponad 25 Mb/s.
Większość problemów z łącznością można rozwiązać, uruchamiając ponownie router i modem. Odłącz modem i router od zasilania, pozostaw je odłączone na chwilę, a następnie podłącz wszystko z powrotem, aby ponownie uruchomić sprzęt sieciowy.
Jak naprawić kod błędu 41 w Disney+? Odśwież odtwarzacz
Spróbuj ponownie odtworzyć film. W niektórych przypadkach chwilowa usterka może spowodować awarię aplikacji Disney+ lub odtwarzacza internetowego z powodu problemu z zarządzaniem prawami. Kiedy tak się stanie, po prostu odświeżenie lub ponowne załadowanie wideo spowoduje, że kod błędu 41 przestanie się wyświetlać.
Można też spróbować odtworzyć inny film. Jeśli inne filmy i programy działają dobrze, może to oznaczać problem z zarządzaniem prawami do filmu, którą próbujemy obejrzeć.
Ponownie zainstaluj aplikację
Jeśli używasz Disney+ na telefonie lub telewizorze, spróbuj usunąć aplikację Disney+. Następnie pobierz ją i zainstaluj ponownie. Spowoduje to usunięcie wszelkich potencjalnie uszkodzonych danych, a także zmusi do ponownego zalogowania się do aplikacji, co może potencjalnie naprawić awarię.
Jeśli kod błędu 41 nadal się wyświetla, może to oznaczać problem z serwerami Disneya. W tym momencie warto sprawdzić czy Disney Plus nie działa. Jeżeli Disney+ ma problemy z powodu nadmiernego ruchu, wszystko, co możesz zrobić, to poczekać, aż problem sam się rozwiąże. To samo dotyczy sytuacji, gdy Disney ma problemy ze swoimi serwerami.