Telewizja
Jak naprawić kod błędu 76 w Disney+? Proste rozwiązania
Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat i kod błędu 76? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.
Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat i kod błędu 76? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.
Co to jest kod błędu 76 i jaka jest jego przyczyna? Błąd zazwyczaj pojawia się, gdy występują problemy z połączeniem internetowym. Prędkość może być zbyt niska lub mogą występować inne problemy z siecią. W takim przypadku Disney+ nie będzie działać na urządzeniu. Inną możliwością jest problem z serwerami Disney+. Może to być spowodowane pracami konserwacyjnymi lub dużym natężeniem ruchu.
Poniżej przedstawiamy proste sposoby na rozwiązanie tego problemu.
Pierwszym krokiem powinno być upewnienie się, że połączenie internetowe działa i jest stabilne. Warto sprawdzić czy inne aplikacje wymagające Internetu uruchamiają się. Poza tym znajdź stronę do testu prędkości połączenia. Do przesyłania strumieniowego wymagane jest stabilne łącze o odpowiedniej prędkości.
Jeżeli występują problemy ze stabilnością połączenia internetowego, wyłącz router i modem na 2-3 minuty, a następnie podłącz je z powrotem. Kiedy wszystkie kontrolki zaświecą się na zielono, ponownie otwórz Disney+ i sprawdź czy problem nadal występuje.
Kod błędu 76 może występować również, jeżeli uszkodzeniu uległa aplikacja Disney+
Z listy aplikacji wybierz Disney+, a następne na menu rozwijanym kliknij Odinstaluj. Następnie ponownie pobierz aplikację i zainstaluj ją. Zaloguj się przy użyciu swoich danych.
Nieaktualne lub uszkodzone dane mogą zakłócać działanie przeglądarki i powodować kod błędu 76. Jeżeli do przesyłania strumieniowego używasz przeglądarki internetowe, wyczyść pamięć podręczną i pliki cookie.
W przypadku korzystania z aplikacji rzyczyną błędu może być uszkodzona pamięć podręczna i dane aplikacji Disney+. Aby wyczyścić pamięć podręczną Disney+ w telewizorze smart z menu Ustawienia wybieramy Pomoc techniczna, następnie Konserwacja urządzenia i Zarządzaj pamięcią masową. Z listy aplikacji wybieramy Disney+ i klikamy Wyczyść pamięć podręczną.
Natomiast w urządzeniu mobilnym przechodzimy do Ustawienia > Aplikacje i z listy wybieramy Disney+. Następnie klikamy Pamięć i Wyczyść pamięć podręczną. Teraz zaloguj się na Disney+ i sprawdź, czy błąd nadal występuje.
Być może kod błędu 76 pojawia się z powodu używania niestandardowych ustawień sieci.
Jeśli w modemie lub routerze zostały utworzone niestandardowe ustawienia, mogą one uniemożliwić Disney+ prawidłowe połączenie. Prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.
Jeżeli do połączenia z Internetem używasz VPN, odłącz go. Otwórz oprogramowanie VPN lub proxy i poszukaj opcji jego wyłączenia. Zwykle można to znaleźć w menu ustawień. Po wyłączeniu usługi VPN lub proxy uruchom ponownie urządzenie i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do Disney+.
Jeśli wykonałeś powyższe kroki i nadal napotykasz kod błędu 76, może być konieczne skontaktowanie się z obsługą klienta Disney+ w celu uzyskania dalszej pomocy.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |