Connect with us
kod błędu 76

Telewizja

Jak naprawić kod błędu 76 w Disney+? Proste rozwiązania

Serwis Disney+ nie działa, a na ekranie urządzenia widzimy komunikat i kod błędu 76? W tym artykule wskażemy rozwiązania tego problemu.

Co to jest kod błędu 76 i jaka jest jego przyczyna? Błąd zazwyczaj pojawia się, gdy występują problemy z połączeniem internetowym. Prędkość może być zbyt niska lub mogą występować inne problemy z siecią. W takim przypadku Disney+ nie będzie działać na urządzeniu. Inną możliwością jest problem z serwerami Disney+. Może to być spowodowane pracami konserwacyjnymi lub dużym natężeniem ruchu.

Poniżej przedstawiamy proste sposoby na rozwiązanie tego problemu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Kod błędu 42 w Disney+. Jak go naprawić?

Jak naprawić kod błędu 76. Sprawdź połączenie internetowe

Pierwszym krokiem powinno być upewnienie się, że połączenie internetowe działa i jest stabilne. Warto sprawdzić czy inne aplikacje wymagające Internetu uruchamiają się. Poza tym znajdź stronę do testu prędkości połączenia. Do przesyłania strumieniowego wymagane jest stabilne łącze o odpowiedniej prędkości.

Jeżeli występują problemy ze stabilnością połączenia internetowego, wyłącz router i modem na 2-3 minuty, a następnie podłącz je z powrotem. Kiedy wszystkie kontrolki zaświecą się na zielono, ponownie otwórz Disney+ i sprawdź czy problem nadal występuje.

Zainstaluj ponownie aplikację

Kod błędu 76 może występować również, jeżeli uszkodzeniu uległa aplikacja Disney+

Z listy aplikacji wybierz Disney+, a następne na menu rozwijanym kliknij Odinstaluj. Następnie ponownie pobierz aplikację i zainstaluj ją. Zaloguj się przy użyciu swoich danych.

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki lub aplikacji

Nieaktualne lub uszkodzone dane mogą zakłócać działanie przeglądarki i powodować kod błędu 76. Jeżeli do przesyłania strumieniowego używasz przeglądarki internetowe, wyczyść pamięć podręczną i pliki cookie.

W przypadku korzystania z aplikacji rzyczyną błędu może być uszkodzona pamięć podręczna i dane aplikacji Disney+. Aby wyczyścić pamięć podręczną Disney+ w telewizorze smart z menu Ustawienia wybieramy Pomoc techniczna, następnie Konserwacja urządzenia i Zarządzaj pamięcią masową. Z listy aplikacji wybieramy Disney+ i klikamy Wyczyść pamięć podręczną.

Natomiast w urządzeniu mobilnym przechodzimy do Ustawienia > Aplikacje i z listy wybieramy Disney+. Następnie klikamy Pamięć i Wyczyść pamięć podręczną. Teraz zaloguj się na Disney+ i sprawdź, czy błąd nadal występuje.

Zrestartuj ustawienia sieci

Być może kod błędu 76 pojawia się z powodu używania niestandardowych ustawień sieci.

Jeśli w modemie lub routerze zostały utworzone niestandardowe ustawienia, mogą one uniemożliwić Disney+ prawidłowe połączenie. Prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.

Jeżeli do połączenia z Internetem używasz VPN, odłącz go. Otwórz oprogramowanie VPN lub proxy i poszukaj opcji jego wyłączenia. Zwykle można to znaleźć w menu ustawień. Po wyłączeniu usługi VPN lub proxy uruchom ponownie urządzenie i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do Disney+.

Jeśli wykonałeś powyższe kroki i nadal napotykasz kod błędu 76, może być konieczne skontaktowanie się z obsługą klienta Disney+ w celu uzyskania dalszej pomocy.

5/5 (liczba głosów: 1)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top