Czasami w aplikacji Disney+ możemy napotkać błąd o następującej treści „Wystąpił problem. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, przejdź do Centrum pomocy Disney+ (kod błędu 83)”. Sama treść niewiele mówi o przyczynie błędu. Skąd się więc bierze kod błędu 83 i jak go naprawić?
Kod błędu 83 na Disney+ to jeden najczęściej występujących błędów w aplikacji. Zazwyczaj jego przyczyną jest problem ze zgodnością urządzenia lub błąd połączenia. Dzieje się tak kiedy korzystamy niekompatybilnych urządzeń, czyli np. starszych urządzeń z nieaktualnym oprogramowaniem lub połączenie internetowe jest niestabilne bądź zbyt wolne, a limit czasu serwera zostaje przekroczony.
Jak usunąć kod błędu 83 w Disney+
Pierwszy krok to sprawdzenie zgodności aplikacji z naszym urządzeniem. Jeżeli jednak wcześniej korzystaliśmy już z aplikacji na urządzeniu i wiemy, że jest ona kompatybilna, rozwiązań trzeba szukać gdzie indziej.
Po pierwsze warto sprawdzić stan połączenia internetowego. Jeśli połączenie jest wolne lub niestabilne, spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć modem i router.
Wyłącz lub uruchom ponownie urządzenie
Jeżeli kod błędu wciąż się pojawia, kolejnym krokiem jest włączenie i wyłączenie urządzenia, które w większości przypadków rozwiązuje problem. Zaleca się jednak odczekać co najmniej pięć minut przed ponownym włączeniem urządzenia.
Można również spróbować uruchomić ponownie aplikację Disney+ lub odświeżyć witrynę, próbując ponownie odtworzyć wideo za kilka minut.
Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Disney+
Jeśli Disney+ nie działa po zalogowaniu, włączając i wyłączając urządzenie, musisz odinstalować aplikację, a następnie zainstalować ją ponownie. Aby odinstalować aplikację Disney+ przejdź do ustawień użytkowanego urządzenia, wybierz Menedżera aplikacji, odszukaj i wybierz aplikację Disney+, a następnie kliknij Odinstaluj.
Po odinstalowaniu aplikacji pobierz i zainstaluj ją ponownie. Zaloguj się i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Oczywiście ta opcja dotyczy użytkowników urządzeń mobilnych i telewizorów Smart TV. Jeśli oglądamy Disney+ na komputerze, w przeglądarce usuń historię i pliki cookie. Następnie ponownie uruchom przeglądarkę i zaloguj się do swojego konta Disney+.
Jeśli po wykonaniu każdego z tych kroków nadal występują problemy, skontaktuj się z Centrum pomocy Disney+, aby uzyskać dodatkowe wskazówki w rozwiązaniu problemu.