Telewizja
Kod błędu 93 w Disney+. Jak naprawić?
Co oznacza kod błędu 93 w serwisie Disney+? W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Co oznacza kod błędu 93? Kod błędu Disney+ 93 to błąd przesyłania strumieniowego, podobnie jak kod błędu 91 czy 92, który pojawia się, gdy ekran zawiesi się w czasie przsyłania strumieniowego. Kod błędu 93 wskazuje, że Disney Plus wykrył podejrzaną aktywność, na przykład jeśli udostępniłeś swoje parametry logowania osobie z innego gospodarstwa domowego.
Jakie jeszcze mogą być przyczyny tego błędu? Pod uwagę można także wziąć problemy z serwerem czy aplikacją, połączeniem internetowym czy plikami pamięci podręcznej bądź danymi plików cookie. Jak zatem naprawić kod błędu 93?
Jak naprawić kod błędu 93? Sprawdź stan serwera Disney+
Serwer aplikacji lub platformy może przestać działać z różnych powodów. Jako główny powód awarii serwera można przyjąć prace konserwacyjne lub zbyt duży ruch na platformie. Sprawdzenie i zweryfikowanie tego może ci pomóc. Korzystając z tego linku można sprawdzić czy w ostatnim czasie użytkownicy mieli problemy z dostępem do Disney+.
Uruchom ponownie swoje urządzenie
Najprostszym rozwiązaniem jest ponowne uruchomienie urządzenia używanego do przesyłania strumieniowego. Jeśli możesz po prostu wyłączyć go na zaledwie 10 sekund i włączyć ponownie, da to aplikacji i urządzeniu szansę na usunięcie wszelkich problemów z konfiguracją, które mogły wystąpić.
Sprawdź połączenie internetowe
Błąd może być spowodowany również słabym lub niestabilnym połączeniem internetowym. Wykonaj test prędkości, aby sprawdzić, czy masz stabilne połączenie internetowe o odpowiedniej prędkości. Jeśli prędkość jest wystarczająco dobra i nadal występuje błąd, warto wyłączyć router i modem na kilka minut.
Odłącz router i modem od źródła zasilania i odczekaj kilka minut, a następnie podłącz z powrotem urządzenia. Włącz urządzenie do przesyłania strumieniowego i sprawdź czy kod błędu nadal występuje.
Zaktualizuj aplikację
Czasami oczekująca aktualizacja może powodować różnego rodzaju błędy w aplikacji. Po prostu sprawdź czy w aplikacji oczekują na zainstalowanie niezbędne aktualizacje. Jeśli tak, zaktualizuj aplikację i spróbuj ponownie. Sprawdź, czy tym razem błąd się nie pojawia, a przesyłanie strumieniowe działa poprawnie.
Wyczyść pamięć podręczną i dane plików cookie
Czasami nieaktualne lub uszkodzone dane mogą powodować konflikt z konfiguracją aplikacji. Uszkodzona pamięć podręczna i dane plików cookie mogą odgrywać dużą przyczynę w powstawaniu kodu błędu, a problem można łatwo rozwiązać po przeprowadzeniu procesu czyszczenia.
Aby wyczyścić pamięć podręczną Disney+ w telewizorze smart z menu Ustawienia wybieramy Pomoc techniczna, następnie Konserwacja urządzenia i Zarządzaj pamięcią masową. Z listy aplikacji wybieramy Disney+ i klikamy Wyczyść pamięć podręczną.
Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację
W ostateczności odinstalowanie aplikacji i ponowne zainstalowanie nowszej wersji może rozwiązać problem. Po prostu zamknij aplikację i usuń ją ze swojego urządzenia. Teraz zainstaluj jego nową kopię, zaloguj się i spróbuj na niej przesyłać strumieniowo.