Telewizja
Kod błędu NW-1-19 w Netflix. Jak naprawić?
Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-1-19. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Telewizja
Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-1-19. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Czasami podczas używania aplikacji Netflix możemy napotkać błąd o treści „Twoje urządzenie może nie mieć połączenia z Internetem. Upewnij się, że połączenie działa prawidłowo”. Komunikatowi zwykle towarzyszy kod błędu NW-1-19. Co więc oznacza kod błędu NW-1-19?
Jak się łatwo domyślić, błąd ten pojawia się z powodu problemu z połączeniem internetowym. Brak połączenia z Internetem uniemożliwi urządzeniu nawiązanie łączności z serwisem Netflix. Błąd ten może występować z powodu braku połączenia z Internetem, zbyt wolnego połączenia bądź też problemu z konfiguracją DNS. Jak zatem naprawić kod błędu NW-1-19?
Prawdopodobnie błąd Netflix NW-1-19 pojawia się z powodu braku Internetu. Uruchom test połączenia sieciowego, aby określić, czy masz dostęp do Internetu. Możesz też przetestować połączenie na urządzeniu, korzystając z innej aplikacji. Na niektórych urządzeniach można skorzystać z testu połączenia sieciowego w ustawieniach. Jeżeli aplikacje nie działają lub pojawia się błąd sieci, zwykle oznacza to, że urządzenie nie ma połączenia z Internetem.
Jeśli korzystasz z publicznej sieci Wi-Fi możliwe jest ze dostęp do serwisów wideo jest tam zablokowany. Ponadto problem może wystąpić podczas przesyłania strumieniowego w sieci komórkowej. Połączenia te nie mają zwykle wystarczającej prędkości, aby uzyskać treści z serwisu Netflix, zwłaszcza jeśli wybieramy filmy w formacie Full HD i 4K.
Jeśli Twój Internet działa wolno, zrestartuj router , aby odświeżyć połączenie. W tym celu wyłącz urządzenie, na którym korzystasz z aplikacji. Następnie odłącz router i modem na około minutę i podłącz z powrotem.
Sygnał można poprawić także przesuwając w miarę możliwości router w pobliże urządzenia, a najlepiej żeby znajdowały się w tym samym pomieszczeniu. Jeżeli prędkość jest niewystarczająca rozwiązaniem może być podłączenie się do Internetu bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet.
Ponowne uruchomienie urządzenia pozwala usunąć aktualny stan oprogramowania i aplikacji. Usunie również wszelkie przyczyny powodujące nieprawidłowe działanie aplikacji Netflix.
Odłącz urządzenie od źródła zasilania, odczekaj dwie minuty, a następnie podłącz ponownie. Możesz także przejść do menu urządzenia i stuknąć w opcję wyłączenia. Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Jeśli w urządzeniu zostały skonfigurowane niestandardowe ustawienia połączenia, być może to jest źródłem problemu. Te ustawienia obejmują korzystanie z VPN, usługi proxy lub ustawień DNS.
W takim przypadku przywróć ustawienia do ustawień domyślnych dostawcy usług internetowych. Zacznij od wyłączenia usługi proxy, VPN i zresetowania odtwarzacza strumieniowego, aby automatycznie wyszukiwał DNS. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić aplikację.
Popularne
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |