Connect with us
Kod błędu NW-1-19

Telewizja

Kod błędu NW-1-19 w Netflix. Jak naprawić?

Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-1-19. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.

Czasami podczas używania aplikacji Netflix możemy napotkać błąd o treści „Twoje urządzenie może nie mieć połączenia z Internetem. Upewnij się, że połączenie działa prawidłowo”. Komunikatowi zwykle towarzyszy kod błędu NW-1-19. Co więc oznacza kod błędu NW-1-19?

Jak się łatwo domyślić, błąd ten pojawia się z powodu problemu z połączeniem internetowym. Brak połączenia z Internetem uniemożliwi urządzeniu nawiązanie łączności z serwisem Netflix. Błąd ten może występować z powodu braku połączenia z Internetem, zbyt wolnego połączenia bądź też problemu z konfiguracją DNS. Jak zatem naprawić kod błędu NW-1-19?

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Kod błędu 39 w aplikacji Disney+. Jak naprawić?

Kod błędu NW-1-19. Sprawdź połączenie internetowe

Prawdopodobnie błąd Netflix NW-1-19 pojawia się z powodu braku Internetu. Uruchom test połączenia sieciowego, aby określić, czy masz dostęp do Internetu.  Możesz też przetestować połączenie na urządzeniu, korzystając z innej aplikacji. Na niektórych urządzeniach można skorzystać z testu połączenia sieciowego w ustawieniach. Jeżeli aplikacje nie działają lub pojawia się błąd sieci, zwykle oznacza to, że urządzenie nie ma połączenia z Internetem.

Jeśli korzystasz z publicznej sieci Wi-Fi możliwe jest ze dostęp do serwisów wideo jest tam zablokowany. Ponadto problem może wystąpić podczas przesyłania strumieniowego w sieci komórkowej. Połączenia te nie mają zwykle wystarczającej prędkości, aby uzyskać treści z serwisu Netflix, zwłaszcza jeśli wybieramy filmy w formacie Full HD i 4K.

Jeśli Twój Internet działa wolno, zrestartuj router , aby odświeżyć połączenie. W tym celu wyłącz urządzenie, na którym korzystasz z aplikacji. Następnie odłącz router i modem na około minutę i podłącz z powrotem.

Sygnał można poprawić także przesuwając w miarę możliwości router w pobliże urządzenia, a najlepiej żeby znajdowały się w tym samym pomieszczeniu. Jeżeli prędkość jest niewystarczająca rozwiązaniem może być podłączenie się do Internetu bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet.

Uruchom ponownie urządzenie

Ponowne uruchomienie urządzenia pozwala usunąć aktualny stan oprogramowania i aplikacji. Usunie również wszelkie przyczyny powodujące nieprawidłowe działanie aplikacji Netflix.

Odłącz urządzenie od źródła zasilania, odczekaj dwie minuty, a następnie podłącz ponownie. Możesz także przejść do menu urządzenia i stuknąć w opcję wyłączenia. Włącz urządzenie i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

Domyślne ustawienia połączenia internetowego

Jeśli w urządzeniu zostały skonfigurowane niestandardowe ustawienia połączenia, być może to jest źródłem problemu. Te ustawienia obejmują korzystanie z VPN, usługi proxy lub ustawień DNS.

W takim przypadku przywróć ustawienia do ustawień domyślnych dostawcy usług internetowych. Zacznij od wyłączenia usługi proxy, VPN i zresetowania odtwarzacza strumieniowego, aby automatycznie wyszukiwał DNS. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić aplikację.

5/5 (liczba głosów: 2)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top