Telewizja
Kod błędu NW-2-4 w Netflix. Jak naprawić?
Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-2-4. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-2-4. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.
Kiedy Internet działa niestabilnie, zwykle w serwisie Netflix możemy zobaczyć kod błędu NW-2-4. Oznacza to, że wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Aplikacja Netflix nie może wówczas połączyć się z serwerami Netflix w celu uzyskania dostępu do programu, który chcemy obejrzeć. Może to być spowodowane tym, że Internet nie działa ma zbyt niską prędkość, która może wystarczyć do obsługi niektórych innych aplikacji, ale nie do przesyłania strumieniowego.
Na szczęście kilka kroków rozwiązywania problemu może szybko przywrócić transmisję strumieniową. Jak naprawić kod błędu NW-2-4?
Dokładniej mówiąc upewnij się, że korzystasz z sieci, która umożliwia przesyłanie strumieniowe, bowiem nie wszystkie sieci dają taką możliwość. Jeśli korzystamy z publicznego połączenia internetowego, mogą istnieć ograniczenia, które uniemożliwiają przesyłanie strumieniowe.
W przypadku sieci domowej oczywistą przyczyną kodu błędu NW-2-4 lub innych błędów związanych z problemami z łącznością sieciową są problemy z połączeniem internetowym. Jeśli Internet nie działa lub jest niestabilny, nie będzie możliwe przesyłanie strumieniowo żadnych treści w serwisie Netflix.
W niektórych urządzeniach można skorzystać z testu połączenia sieciowego w ustawieniach. Jeśli inne aplikacje nie działają lub pojawia się błąd sieci, zwykle oznacza to, że urządzenie nie jest połączone z Internetem.
Nawet jeśli połączenie wydaje się stabilne, wyłączenie na co najmniej 60 sekund, a następnie ponowne włączenie routera i modemu może pomóc usunąć wszelkie pozostałe problemy, które mogą zakłócać połączenie z serwisem Netflix.
Niezależnie od tego, w jaki sposób korzystasz z Netflixa – na telewizorze, konsoli do gier czy przeglądarce komputera – najszybszym sposobem rozwiązania problemu jest często ponowne uruchomienie urządzenia . Jest to szczególnie ważne, jeśli utraciliśmy dostęp do Internetu, a następnie został on ponownie włączony, ponieważ przerwane połączenie może czasami powodować błędy.
Netflix przechowuje w pamięci podręcznej dane, ale jeśli występują w nich błędy, mogą one uniemożliwić Netflix prawidłowe działanie. Wyloguj się z serwisu Netflix, a następnie zaloguj się ponownie, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.
Pomóc może także usunięcie wszelkich danych. Czynności, które należy wykonać, aby wyczyścić dane aplikacji, zależą od wykorzystywanego urządzenia, jednak w większości z nich kroki są podobne. Przejdź do ustawień, wybierz kolejno Aplikacje, Zarządzaj zainstalowanymi aplikacjami. Następnie znajdź Netflixa i Wyczyść dane. Następnie wyłącz i włącz urządzenie i sprawdź, czy ten krok rozwiązał problem.
Jeśli w modemie lub routerze zostały utworzone niestandardowe ustawienia, mogą one uniemożliwić Netflix prawidłowe połączenie. Prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.
Jeśli używasz VPN lub serwera proxy do łączenia się z Internetem, odłącz go. Twoje urządzenie może łączyć się z serwerem, którego Netflix nie rozpoznaje. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |