Connect with us
kod błędu NW-2-4

Telewizja

Kod błędu NW-2-4 w Netflix. Jak naprawić?

Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie NW-2-4. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.

Kiedy Internet działa niestabilnie, zwykle w serwisie Netflix możemy zobaczyć kod błędu NW-2-4. Oznacza to, że wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Aplikacja Netflix nie może  wówczas połączyć się z serwerami Netflix w celu uzyskania dostępu do programu, który chcemy obejrzeć. Może to być spowodowane tym, że Internet nie działa ma zbyt niską prędkość, która może wystarczyć do obsługi niektórych innych aplikacji, ale nie do przesyłania strumieniowego.

Na szczęście kilka kroków rozwiązywania problemu może szybko przywrócić transmisję strumieniową. Jak naprawić kod błędu NW-2-4?

Kod błędu NW-2-4. Zweryfikuj sieć

Dokładniej mówiąc upewnij się, że korzystasz z sieci, która umożliwia przesyłanie strumieniowe, bowiem nie wszystkie sieci dają taką możliwość. Jeśli korzystamy z publicznego połączenia internetowego, mogą istnieć ograniczenia, które uniemożliwiają przesyłanie strumieniowe.

W przypadku sieci domowej oczywistą przyczyną kodu błędu NW-2-4 lub innych błędów związanych z problemami z łącznością sieciową są problemy z połączeniem internetowym. Jeśli Internet nie działa lub jest niestabilny, nie będzie możliwe przesyłanie strumieniowo żadnych treści w serwisie Netflix.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Kod błędu M7353-5101 serwisu Netflix. Jak naprawić?

W niektórych urządzeniach można skorzystać z testu połączenia sieciowego w ustawieniach. Jeśli inne aplikacje nie działają lub pojawia się błąd sieci, zwykle oznacza to, że urządzenie nie jest połączone z Internetem.

Nawet jeśli połączenie wydaje się stabilne, wyłączenie na co najmniej 60 sekund, a następnie ponowne włączenie routera i modemu może pomóc usunąć wszelkie pozostałe problemy, które mogą zakłócać połączenie z serwisem Netflix.

Uruchom ponownie urządzenie

Niezależnie od tego, w jaki sposób korzystasz z Netflixa – na telewizorze, konsoli do gier czy przeglądarce komputera – najszybszym sposobem rozwiązania problemu jest często ponowne uruchomienie urządzenia . Jest to szczególnie ważne, jeśli utraciliśmy dostęp do Internetu, a następnie został on ponownie włączony, ponieważ przerwane połączenie może czasami powodować błędy.

Uruchom ponownie Netflix

Netflix przechowuje w pamięci podręcznej dane, ale jeśli występują w nich błędy, mogą one uniemożliwić Netflix prawidłowe działanie. Wyloguj się z serwisu Netflix, a następnie zaloguj się ponownie, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

Pomóc może także usunięcie wszelkich danych. Czynności, które należy wykonać, aby wyczyścić dane aplikacji, zależą od wykorzystywanego urządzenia, jednak w większości z nich kroki są podobne. Przejdź do ustawień, wybierz kolejno Aplikacje, Zarządzaj zainstalowanymi aplikacjami. Następnie znajdź Netflixa i Wyczyść dane. Następnie wyłącz i włącz urządzenie i sprawdź, czy ten krok rozwiązał problem.

Zrestartuj ustawienia sieci

Jeśli w modemie lub routerze zostały utworzone niestandardowe ustawienia, mogą one uniemożliwić Netflix prawidłowe połączenie. Prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.

Jeśli używasz VPN lub serwera proxy do łączenia się z Internetem, odłącz go. Twoje urządzenie może łączyć się z serwerem, którego Netflix nie rozpoznaje. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

    Oceń nasz artykuł!
    Skomentuj

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Reklama

    Popularne

    Reklama
    To Top