Jeżeli używamy niestandardowych ustawień połączenia internetowego, sieci VPN lub serwera proxy, prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.
Jeśli używasz VPN lub serwera proxy do łączenia się z Internetem, odłącz go. Twoje urządzenie może łączyć się z serwerem, którego Netflix nie rozpoznaje. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Użyj połączenia za pomocą kabla Ethernet
Problem z siecią może wystąpić, jeśli łączysz się z usługą za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Pomiń krok, podłączając go bezpośrednio do modemu za pomocą kabla Ethernet.
Wykonaj następujące kroki. Po pierwsze odłącz swoje urządzenie od źródła zasilania. Następnie podłącz je bezpośrednio do modemu za pomocą kabla Ethernet. Zrestartuj połączenie internetowe, odłączając modem od źródła zasilania na około pół minuty. Ponownie podłącz modem i poczekaj, aż kontrolki przestaną migać. Na koniec podłącz urządzenie i spróbuj ponownie połączyć się z serwisem Netflix.
Jeśli zauważysz, że Netflix wciąż napotyka błąd po zastosowaniu powyższych poprawek, skontaktuj się z dostawcą Internetu, aby upewnić się, że usługa internetowa lub modem działają tak, jak powinny. Poproś go o sprawdzenie, czy za pomocą urządzenia można nawiązać połączenie z następującymi adresami Netflix: secure.netflix.com, appboot.netflix.com, uiboot.netflix.com i fast.com.