Connect with us
kod błędu NW-3-6

Telewizja

Kod błędu NW-3-6 w serwisie Netflix. Jak naprawić?

Większość błędów, z którymi mamy do czynienia w Netflixie, pojawia się z powodu problemów z połączeniem internetowym lub sprzętem. Zazwyczaj proste kroki pozwalają rozwiązać problem, lub błąd znika sam po kilku chwilach. Częstym błędem, który można napotkać jest kod błędu NW-3-6. Jaka jest jego przyczyna i jak go naprawić?

Wszystkie kody błędu w Netflix zaczynające się od „NW” zazwyczaj wskazują na problemy z siecią. W przypadku błędu NW-3-6 zobaczymy na ekranie również komunikat „Wystąpił problem z połączeniem z serwisem Netflix. Spróbuj ponownie lub odwiedź stronę: www.netflix.com/help”. Jak zatem postępować w przypadku tego błędu?

Jak naprawić kod błędu NW-3-6 w serwisie Netflix? Uruchom ponownie połączenie internetowe

Podstawowy krok, który w większości przypadków naprawi kod błędu NW-3-6 to ponowne uruchomienie sieci domowej. Wyłącz urządzenie, na którym korzystasz z serwisu Netflix. Następnie odłącz modem oraz router sieci bezprzewodowej od zasilania na 30 sekund. Podłącz modem i router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną mrugać.

Ponownie włącz urządzenie i spróbuj uruchomić Netflix. Powyższe kroki powinny rozwiązać problem i umożliwić dalsze korzystanie z usługi.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Kod błędu 39 w aplikacji Disney+. Jak naprawić?

Przywróć domyślne ustawienia połączenia

Jeżeli używamy niestandardowych ustawień połączenia internetowego, sieci VPN lub serwera proxy, prawdopodobnie konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych.

Jeśli używasz VPN lub serwera proxy do łączenia się z Internetem, odłącz go. Twoje urządzenie może łączyć się z serwerem, którego Netflix nie rozpoznaje. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

Użyj połączenia za pomocą kabla Ethernet

Problem z siecią może wystąpić, jeśli łączysz się z usługą za pośrednictwem sieci Wi-Fi. Pomiń krok, podłączając go bezpośrednio do modemu za pomocą kabla Ethernet.

Wykonaj następujące kroki. Po pierwsze odłącz swoje urządzenie od źródła zasilania. Następnie podłącz je bezpośrednio do modemu za pomocą kabla Ethernet. Zrestartuj połączenie internetowe, odłączając modem od źródła zasilania na około pół minuty. Ponownie podłącz modem i poczekaj, aż kontrolki przestaną migać. Na koniec podłącz urządzenie i spróbuj ponownie połączyć się z serwisem Netflix.

Jeśli zauważysz, że Netflix wciąż napotyka błąd po zastosowaniu powyższych poprawek, skontaktuj się z dostawcą Internetu, aby upewnić się, że usługa internetowa lub modem działają tak, jak powinny. Poproś go o sprawdzenie, czy za pomocą urządzenia można nawiązać połączenie z następującymi adresami Netflix: secure.netflix.com, appboot.netflix.com, uiboot.netflix.com i fast.com.

4.5/5 (liczba głosów: 2)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top