Kod błędu tvq-st-131, to błąd, któremu towarzyszy komunikat:
Nie można połączyć się z serwisem Netflix. Spróbuj ponownie lub uruchom ponownie sieć domową i urządzenie do odbioru transmisji strumieniowej. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę netflix.com/nethelp.
Z treści komunikatu wyraźnie wynika, że źródłem problemu zazwyczaj jest połączenie sieciowe, które uniemożliwia urządzeniu dostęp do serwisu Netflix. Istnieją różne sposoby naprawienia tego błędu w zależności od przyczyny problemu.
Jak naprawić kod błędu tvq-st-131 w Netflix? Ponownie uruchom urządzenie
Pierwsze co należy zrobić, to wyłączyć urządzenie, na którym korzystamy z serwisu Netflix. W wielu przypadkach ten prosty sposób rozwiązuje problem z kodami błędów.
Wyłącz urządzenie i odłącz je od zasilania. Możesz zostawić je odłączone od zasilania na około 3 minuty. Podłącz urządzenie do zasilania, włącz je i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Sprawdź połączenie internetowe
Kolejny krok, który jest niezbędny, to sprawdzenie naszej łączności sieciowej. Musisz upewnić się, że Twoja sieć obsługuje wszystkie usługi przesyłania strumieniowego. Możesz wypróbować inne urządzenia z tym samym połączeniem, aby upewnić się, że istnieje połączenie internetowe. Połączenie internetowe powinno być stabilne i mieć odpowiednią prędkość. Zazwyczaj połączenia komórkowe i satelitarne są zbyt wolne dla takich serwisów, jak Netflix.
Jeśli wszystko jest w porządku, spróbuj skontaktować się z administratorem sieci. Jeżeli korzystasz z wspólnego połączenia internetowego w publicznej sieci, być może operator wyłączył dostęp do usług przesyłania strumieniowego.
Uruchom ponownie sieć
Kolejnym krokiem, który należy wykonać, jest zrestartowanie sieci domowej. Wyłącz wszystkie urządzenia, które korzystają z sieci, a następnie odłącz z prądu modem i router na około 2-3 minuty. Po upływie tego czasu podłącz modem i router do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną mrugać.
Następnie włącz urządzenie do przesyłania strumieniowego i spróbuj ponownie uruchomić Netflix.
Zaloguj się ponownie w serwisie Netflix
Jedną z przyczyn pojawiania się kod błędu TVQ-ST-131, jest utrata zalogowania w serwisie Netflix. Dzieje się tak gdy program, którego używasz, twierdzi, że jesteś zalogowany, a tak naprawdę nastąpiło wylogowanie.
Problem ten występuje głównie na telewizorach smart TV i urządzeniach. Na szczęście istnieje proste i szybkie rozwiązanie tego problemu – wystarczy wylogować się z konta przed ponownym zalogowaniem. Spróbuj się wylogować i zalogować ponownie. Po wyświetleniu monitu wprowadź dane logowania , a następnie wznów przesyłanie strumieniowe, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.
Wyłącz VPN, przywróć domyślne ustawienia połączenia
Błąd może występować również, gdy do przesyłania strumieniowego Netflix korzystamy z VPN. Wyłącz VPN, uruchom ponownie urządzenie i wypróbuj ponownie serwis Netflix. Jeśli tym razem działa poprawnie, wiesz, że problem stanowi VPN.
Jeśli natomiast korzystasz z niestandardowych ustawień sprzętu sieciowego, takiego jak modem lub router, może to spowodować problem. W takim przypadku przywróć ustawienia do wartości domyślnych dostawcy usług internetowych. Zacznij od wyłączenia usługi proxy i zresetowania odtwarzacza strumieniowego, aby automatycznie wyszukiwał DNS. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić aplikację.