Connect with us
Kod błędu UI-113

Telewizja

Kod błędu UI-113 w serwisie Netflix. Jak naprawić?

Jednym błędów występujących w serwisie Netflix jest kod błędu UI-113. Błąd ten może wystąpić na każdym urządzeniu, którego używamy do przesyłania strumieniowego. W tym newsie wyjaśniamy, jaka jest przyczyna tego błędu i jak go naprawić.

Kod błędu Netflix UI-113 pojawia się, gdy aplikacja Netflix na urządzeniu do przesyłania strumieniowego nie może połączyć się z serwisem Netflix. Może to być spowodowane problemami z siecią domową, połączeniem internetowym, urządzeniem do przesyłania strumieniowego lub aplikacją Netflix na urządzeniu do przesyłania strumieniowego. Czasami błąd pojawia się, gdy sama usługa Netflix nie działa.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Jak naprawić kod błędu NW-4-8 w serwisie Netflix?

Kiedy pojawia się kod Netflix UI-113, zwykle pojawia się komunikat: „Nie można połączyć się z serwisem Netflix. Spróbuj ponownie lub uruchom ponownie sieć domową i urządzenie do przesyłania strumieniowego”. Jak zatem naprawić ten błąd?

Jak naprawić kod błędu UI-113? Wyklucz awarię usługi Netflix

Kod błędu UI-113 może być spowodowany problemem z łącznością lub z aplikacją Netflix, pierwszą rzeczą jaką należy zrobić jest sprawdzenie, czy sama usługa Netflix nie działa. Aby to zrobić, spróbuj włączyć Netflix na swoim komputerze.Jeśli próbujesz przesyłać strumieniowo treści z serwisu Netflix na komputerze i widzisz błąd witryny Netflix, oznacza to, że wystąpił problem z samą usługą. Błąd pozostanie, dopóki Netflix nie ustali i nie naprawi problemu.

Uruchom ponownie urządzenie do przesyłania strumieniowego

Wyłączenie urządzenia do przesyłania strumieniowego, odłączenie go, a następnie ponowne podłączenie w celu wyłączenia zasilania może również naprawić kod błędu UI-113. Ten nowy start może rozwiązać wiele problemów z łącznością, a także zmusza aplikację Netflix do wyczyszczenia i ponownego uruchomienia.

Po wyłączeniu urządzenia do przesyłania strumieniowego odłącz je od zasilania. Pozostaw urządzenie odłączone od zasilania na około minutę, a następnie podłącz je ponownie. W większości przypadków to wystarczający czas, aby urządzenie całkowicie się wyłączyło.

Wyloguj się z Netflixa

Jeśli ponowne włączenie urządzenia nie spowoduje usunięcia kodu błędu UI-113, następnym krokiem jest wylogowanie się z serwisu Netflix na urządzeniu. Może to spowodować usunięcie uszkodzonych danych lub plików z pamięci podręcznej po ponownym zalogowaniu.

Większość urządzeń do przesyłania strumieniowego umożliwia wylogowanie się z serwisu Netflix. Jeśli Twoje urządzenie ma tę opcję, wyloguj się, zamknij aplikację, uruchom ją ponownie i zaloguj się. W wielu przypadkach naprawi to kod błędu UI-113.

Odśwież lub ponownie zainstaluj aplikację Netflix

Czasami samo wylogowanie się z aplikacji Netflix nie wystarczy. Jeśli po wylogowaniu się z aplikacji nadal występuje kod błędu UI-113, musisz odświeżyć aplikację lub zainstalować ją ponownie.

Niektóre aplikacje Netflix umożliwiają wyczyszczenie pamięci podręcznej lub zresetowanie danych lokalnych, co należy najpierw wykonać. W przeciwnym razie musisz usunąć aplikację i zainstalować ją ponownie.

Uruchom ponownie połączenie internetowe

Ponieważ kod Netflix UI-113 może być spowodowany zarówno przez problemy z danymi aplikacji, jak i z łącznością, istnieje szansa, że ​ przyczyną może być problem z łącznością. Jeżeli połączenie jest niestabilne, Netflix nie będzie działał poprawnie.

W takim wypadku warto ponowne uruchomić sieć domową. Odłącz modem i router od zasilania iozostaw je odłączone od zasilania na około 1-2 minuty. Następnie ponownie podłącz modem i router i poczekaj, aż urządzenia ponownie nawiążą połączenie. Spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

Jeśli po ponownym uruchomieniu sieci nadal widzisz komunikat o błędzie UI-113, sprawdź, czy połączenie jest wystarczająco mocne , aby przesyłać strumieniowo. Jeżeli urządzenie do przesyłania strumieniowego jest połączone z siecią przez Wi-Fi, może być konieczna poprawa jakości połączenia internetowego. Przesyłanie strumieniowe może działać dobrze przez Wi-Fi, jeśli nie ma zbyt wielu zakłóceń. Jednak najlepiej działa, gdy urządzenie do przesyłania strumieniowego jest podłączone za pomocą fizycznego kabla Ethernet.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top