Telewizja
Netflix nie działa na Hisense Smart TV. Sposoby naprawy
Aplikacja Netflix przestała działać na telewizorze Hisense? W tym newsie podpowiadamy sposoby na rozwiązanie problemów z oprogramowaniem.
Aplikacja Netflix przestała działać na telewizorze Hisense? W tym newsie podpowiadamy sposoby na rozwiązanie problemów z oprogramowaniem.
Netflix nie działa na Hisense TV? Netflix to jedna z najpopularniejszych aplikacji pobieranych na telewizory smart. Niezależnie od tego, którego modelu Hisense TV używamy, aplikacja jest zwykle bezproblemowa w użyciu. Jednak czasem może się zdarzyć, że napotkamy błąd podczas korzystania z niej.
W Hisense Netflix może przestać działać z powodu problemu ze zgodnością oprogramowania. Dzieje się tak zazwyczaj podczas aktualizacji oprogramowania sprzętowego telewizora lub aplikacji Netflix. Aby to naprawić, zaktualizuj jedno z dwóch, których nie aktualizowałeś przed wystąpieniem problemu. Jednak są jeszcze inne przyczyny problemów z aplikacją. Jakie kroki zatem podjąć gdy Netflix nie działa na Hisense TV?
Pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania dowolnego problemu z aplikacją Netflix jest zastosowanie podstawowych rozwiązań używanych do naprawy większości wadliwych aplikacji. Najprostszym korkiem jest wyłączenie telewizora na około minutę.
Jeżeli jednak ten sposób nie pomógł, należy sprawdzić czy telewizor łączy się z Internetem. W tym celu włącz telewizor Hisense i otwórz aplikację Netflix. Przejdź do menu Ustawienia, przewiń w dół do opcji Uzyskaj pomoc i naciśnij OK. Następnie wybierz Sprawdź sieć i naciśnij OK. Jeśli sprawdzenie sieci nie powiedzie się, może być konieczne zresetowanie routera lub modemu w celu rozwiązania problemu.
Jeśli sprawdzenie sieci zakończyło się pomyślnie, ale błąd nie został rozwiązany, warto wyłączyć aplikację. Wybierz Więcej szczegółów na ekranie, aby załadować ustawienia, następnie Uzyskaj pomoc i Załaduj ponownie.
Skutecznym rozwiązaniem może być również wylogowanie się, a następnie ponowne zalogowanie na konto. Przy okazji warto wylogować się na wszystkich urządzeniach, na których korzystamy z Netflixa. Czasami posiadanie aplikacji na wielu urządzeniach może spowodować konflikt na jej serwerach
Pozostawanie zbyt długo bez aktualizacji aplikacji Netflix może również spowodować błędy wydajności. Jeżeli nie mamy zaznaczonej opcji automatycznych aktualizacji, trzeba ręcznie sprawdzić czy dostępna jest nowsza wersja programu. W tym celu przechodzimy do obszaru aplikacji, naciskamy i przytrzymujemy przycisk wyboru, aż pojawi się wyskakujące okienko Aktualizuj aplikację. Wybieramy opcję Aktualizuj i czekamy na zakończenie procesu.
A co w przypadku, jeśli aplikacja działa, ale słyszymy tylko dźwięk? Kroki są podobne, jak w przypadku ogólnego problemu z uruchomieniem Netflixa. Zamknij serwis Netflix i spróbuj ponownie otworzyć aplikację. Jeśli to nie pomoże odłącz telewizor z prądu na około minutę, naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez kilka sekund, aby go rozładować, podłącz go ponownie i spróbuj ponownie otworzyć aplikację Netflix.
Jeżeli te sposoby nie pomogą, być może telewizor ma problem z oprogramowaniem lub sprzętem i może być konieczne skontaktowanie się z producentem w celu uaktualnienia oprogramowania układowego do najnowszej wersji, przywrócenia ustawień fabrycznych lub naprawy.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |