Zwrot zakupów stacjonarnych
Ile dni na zwrot w Reserved? Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym możemy zwrócić w terminie do 30 dni od daty zakupu. W tym celu możemy udać do dowolnego salonu na terenie kraju, niezależnie od miejsca zakupu. Zwracanie produkty muszą posiadać oryginalne metki i nie posiadać śladów użytkowania. Do zwrotu konieczne jest okazanie dowodu zakupu, a więc paragonu czy też faktury VAT.
Zwrot należności nastąpi w takiej samej formie, jak dokonywana była płatność. W przypadku płatności kartą – zwrot może być wykonany tylko na tę samą kartę i tylko właścicielowi karty. Uwaga, w przypadku płatności bonami np. Sodexo, zwrot należności następuje na Kartę Podarunkową Reserved.
Reserved zwrot ze sklepu internetowego
Po otrzymaniu zamówienia ze sklepu online reserved.com, czas na zwrot wynosi 30 dni od dnia otrzymania paczki, na ewentualny zwrot, który zawsze jest darmowy. W tym celu możemy skorzystać, z opcji które oferuje nam sklep. Oczywiście należy pamiętać, że w tym przypadku również produkty muszą być w idealnym stanie i posiadać wszystkie metki.
Pierwsza najprostsza opcja, to zwrot w dowolnym salonie Reserved. Konieczne będzie tylko wraz ze zwracanymi produktami, okazanie sprzedawcy faktury za zamówienie. Nie ma potrzeby jej drukowania – można okazać ją w formie elektronicznej. Fakturę znajdziemy na swoim koncie w zakładce „moje zamówienia”. Zwrot należności za zamówienie nastąpi w ciągu kilku dni, w takiej samej formie, jak dokonywana była płatność.
Zwrot jest możliwy także za pomocą kurierów
Zwrot za pomocą kuriera DPD. Zwrotu zamówienia możemy dokonać również za pośrednictwem DPD. W tym celu należy najpierw w panelu klienta wypełnić formularz zwrotu. Do zwracanej paczki konieczne będzie również dołączenie faktury za zamówienie, bądź też kartki z numerem zamówienia. Nie ma potrzeby samodzielnego drukowania etykiety adresowej. Przy wypełnianiu wniosku o zwrot zaznaczymy też dogodny termin, w którym kurier zjawi się po paczkę. Zwrot należności za zamówienie, analogicznie do wcześniej opisywanych przypadków, nastapi automatycznie na konto, z którego opłacono zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem – w formularzy zwrotu konieczne będzie wpisanie numeru konta bankowego.
Zwrot przez paczkomaty InPost lub punkt DHL. Zamówienie zwrócimy również korzystając z punktów odbioru. W przypadku paczkomatów w panelu klienta przy wypełnianiu formularzu zwrotu należy wybrać opcję „zwrot przez paczkomat”. Otrzymujemy wówczas kod zwrotu, który wystarczy zapisać na opakowaniu, w którym zwracamy zamówienie, bez konieczności drukowania etykiety. Do paczki należy dołączyć fakturę lub numer zamówienia. Paczkę nadamy w najbliższym Paczkomacie InPost, używając kodu zwrotu.
Aby dokonać zwrotu w punkcie DHL, należy wygenerować etykietę zwrotną, korzystając z dedykowanego linku. Wypełnimy tam szczegółowe dane dotyczące zamówienia, jak numer zamówienia, dane nadawcy, wybierzemy też punkt DHL, w którym nadamy paczkę. Możemy zdecydować się na samodzielny wydruk etykiety przewozowej, bądź zaznaczyć wydruk listu w punkcie DHL. Tak jak w poprzednich przypadkach, do paczki należy dołączyć fakturę/numer zamówienia.
Po akceptacji zwrotu środki zostają zwrócone w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do magazynu sklepu internetowego Reserved.
Czego nie zwrócimy w sklepie Reserved? Zwrot bielizny
Regulamin Reserved jasno określa, jakich produktów nie zwrócimy w przypadku zakupów stacjonarnych. Są to produkty takie jak bielizna (majtki), produkty zakupione w Outletach, produkty zakupionone na szczególnych warunkach (np. uszkodzone). W normalnym sklepie nie ma natomiast znaczenia cena produktu – można oczywiście zwrócić także przecenione towary.