Porady
Zwrot H&M. Ile dni na zwrot i na jakich warunkach?
H&M – jak wygląda zwrot w tej sieci sklepów? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
H&M – jak wygląda zwrot w tej sieci sklepów? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Produkty zakupione stacjonarnie zwrócimy w każdym sklepie stacjonarnym H&M na terenie Polski. Mamy na to 30 dni od daty zakupu liczonych od dnia następnego po zakupie.
Możliwy jest tylko zwrot produktów, które nie mają śladów użytkowania i posiadają wszystkie oryginalne metki. Nie jest możliwy zwrot maseczek ochronnych, akcesoriów do makijażu oraz kosmetyków. Produkty z działu HOME, kolekcji sygnowanych przez Projektanta, H&M Studio, Conscious Exclusive, mogą być zwrócone tylko w sklepach, które posiadają ten dział/kolekcję.
Do zwrotu konieczne jest okazanie oryginalnego dowodu zakupu, a w przypadku płatności kartą płatniczą, także potwierdzenia transakcji z terminala. Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, w jaki opłacono zakupy,
W przypadku produktów zamówionych w internetowym sklepie H&M każdorazowo przysługuje nam 30 dni na zwrot od daty dostarczenia zamówienia. Nietrafione produkty możemy odesłać, bądź też zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym. Produkty z działu Uroda można zwrócić tylko wtedy, gdy są w nienaruszonych opakowaniach.
W obu przypadkach po pierwsze konieczne jest zarejestrowanie zwrotu na dedykowanej do tego stronie. Po wpisaniu numeru numeru zamówienia i adresu e-mail, możemy określić co chcemy zwróć, podając powód zwrotu. Jeżeli dotychczas zamówienia opłacaliśmy tylko przy odbiorze, ważne jest aby na swoim koncie uzupełnić numer konta, na który zostaną zwrócone środki za zamówienie.
Zwracając produkty w sklepie stacjonarnym, wystarczy okazanie kodu QR otrzymanego w mailu z potwierdzeniem dostawy lub z portalu zwrotów, nie ma potrzeby drukowania potwierdzenia zakupu. W sklepie stacjonarnym nie zwrócimy tylko produktów z kolekcji specjalnych, mebli, oświetlenia i kosmetyków.
Do wyboru mamy DHL, albo paczkomat InPost. Wybierając DHL, zarejestrujemy przesyłkę zwrotną na stronie dhl24.com.pl/zwroty. Paczkę możemy nadać w dowolnym punkcie DHL POP lub zamówić kuriera.
Aby dokonać zwrotu w paczkomacie, użyjemy etykiety otrzymanej z zamówieniem. Wystarczy w dowolnym paczkomacie zeskanować kod kreskowy z etykiety i nadać paczkę. Koszt zwrotu wynosi 3,90 zł i kwota ta jest odliczana od zwracanej kwoty. Natomiast klubowiczom przysługuje bezpłatny zwrot.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |