Connect with us
zwrot kappahl

Porady

Zwrot Kappahl. Ile czasu na zwrot i czy potrzebny jest paragon?

Kappahl – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Zwrot KappAhl. Zakupy w sklepach stacjonarnych

Jeśli chodzi o zwrot w sklepach stacjonarnych KappAhl, przysługuje nam na niego 30 dni od daty zakupów. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny mieć wszystkie oryginalne metki. Aby dokonać zwrotu stroju kąpielowego lub bielizny, plomby takich produktów muszą pozostać nienaruszone.

Wraz ze zwracanymi produktami należy okazać dowód zakupu w formie paragonu lub faktury VAT. Należność jest zwracana za pośrednictwem tej samej metody, jaką opłacono zakupy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot C&A. Ile dni na zwrot? Czy potrzebny jest paragon?

Zakupy online

Zamówienie złożone w sklepie internetowym nie spełnia naszych oczekiwań? Standardowo  na decyzję o zwrocie mamy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warto o tym pamiętać, bo obecnie w większości sklepów standardem jest możliwość zwrotu w terminie 30 dni, a nawet dłużej. Można również zwracać produkty w obniżonych cenach i z wyprzedaży.

Obecnie jednak na produkty zakupione po 1.11.2022 r. przysługuje wydłużony do 09.01.2023 termin zwrotów (nie dotyczy produktów zakupionych na wyprzedaży).

Zwrotu można dokonać na dwa sposoby: zwracając produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego KappAhl lub odsyłając produkt do magazynu sklepu internetowego.

Aby zwrócić produkty w sklepie stacjonarnym, potrzebny jest dowód zakupu przesłany drogą elektroniczną. Może być to wydruk, ale wystarczy też okazanie go w formie elektronicznej na ekranie telefonu.

Jak odesłać zamówienie?

W pierwszym kroku w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki należy zgłosić zwrot całego lub części zamówienia mailowo na adres info@kappahl.com lub dzwoniąc pod nr telefonu 52 880 84 40. W wiadomości trzeba podać wszystkie potrzebne dane, tj. imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, numer potwierdzenia zakupu oraz nazwę produktu.

Następnie produkty można odesłać na swój koszt za pośrednictwem dowolnie wybranego kuriera lub Poczty Polskiej. Do paczki trzeba dołączyć formularz zwrotu otrzymany wraz z paczką.

Można również skorzystać z opcji zwrotu oferowanej przez sklep Kappahl poprzez kuriera DHL. Koszt przesyłki w tym przypadku wyniesie 9,90 zł i zostanie potrącony z kwoty należnej za zwracane produkty. Zwrot należy zarejestrować na specjalnie do tego dedykowanej stronie.

Rozliczenie zwrotu następuje do 14 dni od dnia doręczenia przesyłki zwrotnej do Kappahl Shop Online. Należność jest zwracana za pośrednictwem tej samej metody, jaką opłacono zamówienie.

5/5 (liczba głosów: 1)
Reklama

Popularne

Reklama
To Top