Kazar. Zwrot zakupów ze sklepów stacjonarnych
W przypadku zakupów stacjonarnych przysługuje nam prawo do zwrotu w terminie 30 dni liczonych od dnia następującego po dniu zakupu. Towar możemy zwrócić w dowolnym sklepie Kazar na terenie kraju. Nie powinien on nosić śladów użytkowania i posiadać wszystkie oryginalne metki. Należy również okazać dowód zakupu, a więc paragon, albo fakturę VAT. Oznacza to więc, że nie ma możliwości oddania towaru bez rachunku.
Wychodząc naprzeciw klientom Kazar umożliwia też
darmowy zwrot towaru przez odesłanie go do sklepu internetowego. Aby skorzystać z opcji darmowego zwrotu poprzez InPost należy wypełnić formularz zwrotu na stronie
szybkiezwroty.pl (w polu numer zamówienia wpisujemy numer paragonu). Następnie na maila otrzymamy kod zwrotu, który należy umieścić na paczce. Do przesyłki należy także dołączyć dołączyć dowód zakupu oraz numer rachunku bankowego.
Zwrot należności za zwracane produkty otrzymamy w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności, w terminie do 14 dni od daty zwrotu.
Zwrot zamówień internetowych
Jeżeli produkty zamówione przez Internet nie spełniają naszych oczekiwań, oczywiście mamy prawo do zwrotu. Towary należy zwrócić w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami.
Kazar umożliwia zwrot zamówienia online w terminie do 90 dni. Jeżeli zwrotu dokonamy w ciągu pierwszych 30 dni, zwrot należności otrzymamy w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności. Po 30 dniach zwrot można otrzymać tylko na kartę podarunkową Kazar Gift Card. Można jej używać wielokrotnie, przez okres 12 miesięcy, do chwili wykorzystania wszystkich środków dostępnych na karcie.
Zamówienie możemy zwrócić w dowolnym salonie Kazar, okazując dowód zakupu. Zwrot płatności zostanie zrealizowany przy użyciu form płatności dostępnych w salonie, np.: przelewem na rachunek bankowy lub kartę płatniczą, gotówką lub w przypadku płatności kartą podarunkową, na nowa kartę Kazar Gift Card.
Poza tym możemy także wybrać opcję bezpłatnej wysyłki zwracanych produktów. Do wyboru mamy dwóch przewoźników. Pierwszy z nich to Paczkomaty InPost. Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularzu zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl, następnie na maila otrzymamy kod zwrotu, dzięki któremu można łatwo i szybko nadać paczkę w Paczkomacie. Taki kod zwrotu ważny jest 72h. W paczce wraz ze zwracanymi produktami należy umieścić formularz zwrotu.
Jeżeli złożyliśmy zamówienie z dostawą za pośrednictwem kuriera DPD, zwrotu można dokonać również za pośrednictwem tego przewoźnika. Po wypełnieniu formularzu zwrotu, który dołączymy do paczki, należy zamówić kuriera. W tym celu możemy wypełnić formularz na stronie kazar.com lub napisać do bok@kazar.com, podając numer zamówienia – biuro obsługi klienta zamówi kuriera.
Zwrot płatności dokonywany jest zazwyczaj w terminie do 3 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki zwrotnej.