Connect with us
zwrot ochnik

Porady

Zwrot Ochnik. Ile czasu na zwrot i czy potrzebny jest paragon?

Ochnik – jak wygląda zwrot w tym sklepie? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Ochnik zwrot. Zakupy stacjonarne

Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych zwrócimy w dowolnym sklepie Ochnik w terminie do 30 dni od daty zakupu. Nie mogą one nosić śladów użytkowania i posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Ochnik na terenie kraju.

Wraz ze zwracanymi produktami należy również okazać dowód zakupu – paragon czy też fakturę VAT. Zwrot należności nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za zamówienie, jeśli zwrotu dokonano w terminie 7 dni. W termie powyżej 7 dnia od zakupu zwrot następuje na kartę podarunkową Ochnik ważną 12 miesięcy od daty wydania.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot Medicine - jak wygląda, ile dni na zwrot, czy konieczny jest paragon?

Zakupy w sklepie internetowym Ochnik

W przypadku zakupu w sklepie internetowym Ochnik przysługuje nam prawo do zwrotu w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania, a także posiadać wszystkie oryginalne metki.

Produkty można zwrócić w dowolnym stacjonarnym sklepie Ochnik, który pośredniczy w przekazaniu towaru ze zwracanym zamówieniem do sklepu internetowego. Wraz ze zwracanymi produktami należy dołączyć dowód zakupu i formularz odstąpienia od umowy, który dołączany jest do paczki.

Zwrot pocztą/kurierem

Produkty zakupione online możemy również odesłać do magazynu sklepu internetowego. W celu zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy znajdujący się na stronie www.ochnik.com/zwroty. Dodatkowo też konieczne jest wypełnienie papierowego formularza zwrotu dołączonego do przesyłki. Formularz można pobrać także ze strony sklepu internetowego. Do przesyłki zwrotnej trzeba dołączyć także dowód zakupu.

Następnie przesyłkę należy odesłać na własny koszt korzystając z jednego z trzech dostępnych sposobów. Paczkę można nadać w paczkomacie InPost – aby otrzymać etykietę na stronie trzeba wypełnić formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl. Koszt tego zwrotu to 13 zł i opłata ta potrącana jest przez e-sklep z kwoty zwrotu za zamówienie.

Paczkę możemy nadać także w punkcie Parcel Shop GLS. Etykietę wygenerujemy na stronie gls-returns.com. Koszt zwrotu to 5 zł, opłata potrącana jest przez e-sklep z kwoty zwrotu za zamówienie. Można również wysłać przesyłkę w inny, wybrany przez siebie sposób, na adres: Sklep internetowy OCHNIK ul. Przemysłowa 45 08-410 Wola Rębkowska z dopiskiem: ZWROT.

W ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu następuje zwrot należności za zamówienie w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone. W przypadku zamówień z płatnością za pobraniem zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy wskazany w formularzu odstąpienia od umowy.

4.1/5 (liczba głosów: 15)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top