Connect with us
ryłko zwrot

Porady

Ryłko – jak wygląda zwrot? Ile dni i czy można bez paragonu?

Ryłko – jak wygląda zwrot w popularnym sklepie z obuwiem i galanterią skórzaną? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.

Ryłko Zwrot. Zakupy w sklepach stacjonarnych

Na zwrot produktów zakupionych w salonach stacjonarnych Ryłko przysługuje nam 30 dni od daty zakupu. Zwrotu dokonamy w dowolnym sklepie, poza salonami outletowymi. Ważne, aby produkty nie nosiły one żadnych śladów użytkowania. Perfumy nie mogą mieć śladów otwarcia lub naruszenia opakowania.

Wraz ze zwracanymi produktami należy okazać dowód zakupu – paragon lub fakturę. Dokonując zakupóbw w sklepach stacjonarnych Ryłko warto mieć na uwadze, że zwrot należności następuje tylko na kartę podarunkową.

Zakupy online

Dokonując zakupów w sklepie internetowym Ryłko, przysługuje nam 30 dni (od daty dostarczenia przesyłki) na zwrot produktów bez podawania przyczyny.

Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie stacjonarnym (poza salonami otuletowymi). Wraz ze zwracanymi produktami należy okazać w formie wydruku lub elektronicznej dokument realizacji zamówienia lub fakturę. Zwrot płatności możemy otrzymać w gotówce. W przypadku braku wystarczających środków w kasie, zwrot dokonany nie później niż w terminie 30 dni, na rachunek bankowy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Zwrot Wojas. Ile czasu na zwrot i czy potrzebny jest paragon?

Jak odesłać towar?

Możemy również skorzystać z bezpłatnego odesłania produktów do magazynu sklepu internetowego. Do wyboru mamy kuriera DPD lub zwrot w paczkomacie InPost.

W przypadku DPD po zalogowaniu na swoje konto w szczegółach zamówienia należy wybrać opcję „ZGŁOŚ ZWROT DPD” i wypełnić formularz zwrotu. Do pudełka ze zwracanym zamówieniem trzeba dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu i dokument potwierdzający zakup. Nie ma potrzeby drukowania listu przewozowego. Kurier zazwyczaj odbiera paczkę w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zwrotu.

Analogicznie do DPD, korzystając z paczkomatu InPost wybierzemy opcję „ZGŁOŚ ZWROT PACZKOMAT”  i uzupełnimy formularz, który następnie dołączmy do paczki wraz z dowodem zakupu. Na adres e-mail lub sms-em otrzymamy kod nadania przesyłki. Na nadanie paczki w paczkomacie mamy 72 godziny.

Zwrot środków następuje w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu, w taki sam sposób jak opłacono zamówienie. Przy płatności za pobraniem, zwrot nastąpi na konto bankowe wpisane w formularzu zwrotu.

4/5 (liczba głosów: 8)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top