Porady
Zwrot Top Secret. W jakim terminie i na jakich warunkach?
Top Secret – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Top Secret – jak wygląda zwrot w tym sklepie odzieżowym? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Ile mamy dni na zwrot w sklepach Top Secret? Na produkty zakupione w sklepach stacjonarnych przysługuje nam prawo do zwrotu w terminie 7 lub 30 dni od daty zakupu. Jest to odpowiednio 14 dni w przypadku zakupu produktów przecenionych i 30 dni w odniesieniu do innych produktów nieobjętych promocją lub przeceną.
Zwracane produkty nie powinny nosić śladów użytkowania i posiadać wszystkie oryginalne metki.
Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Top Secret, okazując dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. Należność zwrócona zostaje w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, a więc gotówką czy też na konto bankowe lub kartę.
Również w przypadku zakupów na odległość, możemy dokonać zwrotu bez podawania przyczyny. Na zwrot mamy 14 dni w przypadku zakupów towarów przecenionych i 30 dni w przypadku towarów nieprzecenionych.
Produkty, z zakupu których zrezygnujemy, możemy zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym Top Secret. Zwracając towar należy podać sprzedawcy numer zamówienia i okazać dowód zakupu.
Zamówienie można również odesłać na własny koszt do punktu odbioru na adres:
SPRZEDAWCA TOP SECRET FASHION STORY Sp. z o.o., ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź z dopiskiem „ZWROT”
W tym celu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać pocztą, faksem lub na adres e-mail: bok@topsecret.pl. Produkty należy odesłać wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do punktu odbioru nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował biuro obsługi klienta o odstąpieniu od zamówienia.
Jeżeli zwracamy całe zamówienie, otrzymamy również zwrot kosztów dostawy (z wyjątkiem kosztów wynikających z odesłania przesyłki do punktu odbioru). Zwrot należności realizowany jest niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
Zwrot płatności będzie dokonany na konto, z którego opłacono zamówienie. Natomiast w przypadku płatności za pobraniem – na numer konta wpisany w formularzu zwrotu.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |