Porady
Zwrot Wojas. Ile czasu na zwrot i czy potrzebny jest paragon?
Wojas – jak wygląda zwrot w tym sklepie? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Wojas – jak wygląda zwrot w tym sklepie? Ile czasu mamy na zwrot i jakie warunki trzeba spełnić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Wojas gwarantuje prawo do zwrotu produktów zakupionych w salonach stacjonarnych. Zwracane produkty nie powinny nosić śladów użytkowania.
Zwrotu dokonamy w dowolnym salonie Wojas, nie ma potrzeby wybierania tego samego sklepu, w którym dokonano zakupu. Co ważne, zwrot środków otrzymamy tylko w postaci karty podarunkowej.
Zamówienie ze sklepu internetowego wojas.pl można zwrócić w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub od daty odebrania zamówienia z salonu stacjonarnego, bez podania przyczyny.
Produkty zwrócimy w dowolnym salonie stacjonarnym Wojas. Możemy również nietrafiony zakup odesłać do sklepu internetowego. Dla zwykłego klienta będzie on jednak płatny. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go wraz z dowodem zakupu do zwracanej paczki. Skan wypełnionego formularza trzeba też wysłać na adres mailowy sklep@wojas.pl. Następie zaadresowaną paczkę należy wysłać pod adres Wojas S.A., Sądowa 17, 34-400 Nowy Targ z dopiskiem „zwrot internetowy”.
Natomiast dla wszystkich klubowiczów Wojas Premium Club zwrot jest bezpłatny. Przystąpienie do programu jest całkowite bezpłatne, a każdemu członkowi przysługują m.in. zniżki i rabaty urodzinowe.
Aby skorzystać z darmowego zwrotu, w pierwszym kroku trzeba zalogować się na swoje konto, a następnie w zakładce „Zwroty” wybrać opcję „Zwróć przesyłkę”. Do wyboru mamy zwrot kurierem DPD, paczkomatem lub w salonie stacjonarnym. Następnie wyświetli się potwierdzenie, metoda zwrotu przesyłki oraz formularz zwrotu, który trzeba wydrukować i dołączyć do zwracanej paczki.
Jeżeli wybieramy kuriera DPD, otrzymamy numer listu przewozowego oraz informację, kiedy kurier odbierze paczkę. Przy wyborze paczkomatu InPost, zostaniemy przekierowani do strony InPost. Po wypełnieniu formularza na podany numer telefonu otrzymamy kod SMS do nadania paczki w paczkomacie.
Jeżeli zdecydujemy się na zwrot w sklepie stacjonarnym, wraz z formularzem zostanie wygenerowana etykieta, którą trzeba przykleić na przygotowaną paczkę zwrotną i udać się z nią do salonu firmowego Wojas.
Zwrot płatności następuje na to samo konto, z którego opłacono zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem zwrot wysyłany jest na konto podane w formularzu zwrotu.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |