Connect with us
Kod błędu UI-800-3

Telewizja

Kod błędu UI-800-3 w Netflix. Jak naprawić?

Jednym z błędów występujących w aplikacji Netflix jest ten o kodzie UI-800-3. W tym newsie wyjaśniamy przyczyny tego problemu i sposoby jego rozwiązania.

Jednym z wielu błędów, które możemy napotkać w serwisie Netflix jest kod błędu UI-800-3. Towarzyszy mu komunikat „Nie można połączyć się z serwisem Netflix. Spróbuj ponownie lub zrestartuj sieć domową i urządzenie do przesyłania strumieniowego”. Dlaczego występuje ten błąd?

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Kod błędu NW-1-19 w Netflix. Jak naprawić?

Głównym powodem wyświetlania kodu błędu Netflix UI-800-3 jest niezdolność aplikacji do przetworzenia niektórych informacji na urządzeniu. W tym przypadku informacje to pamięć podręczna i dane przechowywane na urządzeniu do przesyłania strumieniowego. Oznacza to, że konieczne jest odświeżenie informacji zapisanych na urządzeniu lub że problem z siecią uniemożliwił uruchomienie Netflix. Jak naprawić kod błędu UI-800-3?

Kod błędu UI-800-3. Ponowne uruchomienie urządzenia

Ponowne uruchomienie urządzenia pomaga zapobiegać awariom aplikacji, zachować pamięć, odświeżyć urządzenie i zapewnić płynne działanie wszystkich aplikacji. Wyłącz urządzenie, a następnie odłącz je od źródła zasilania i pozostaw wyłączone na około 1-2 minuty.

Następnie podłącz urządzenie do zasilania i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

Uruchom ponownie sieć domową

Kod błędu Netflix UI-800-3 występuje z powodu niektórych informacji przechowywanych na urządzeniu, częścią tych informacji są ustawienia sieciowe. Jeśli połączenie z Internetem nie jest stabilne, może wystąpić ten błąd.

Ponowne uruchomienie sieci domowej pomoże rozwiązać problemy z Internetem i poprawić łączność. Wyłącz urządzenie, a następnie odłącz modem i router od zasilania. Po 30 sekundach podłącz modem i router ponownie. Odczekaj aż wszystkie kontrolki zaświecą się na zielono, a następnie włącz urządzenie. Spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.

Przywróć ustawienia domyślne połączenia

Jeśli w urządzeniu zostały skonfigurowane niestandardowe ustawienia połączenia, być może to jest źródłem problemu. Te ustawienia obejmują korzystanie z VPN, usługi proxy lub ustawień DNS.

W takim przypadku przywróć ustawienia do ustawień domyślnych dostawcy usług internetowych. Zacznij od wyłączenia usługi proxy, VPN i zresetowania odtwarzacza strumieniowego, aby automatycznie wyszukiwał DNS. Po zresetowaniu ustawień spróbuj ponownie uruchomić aplikację.

Kod błędu UI-800-3. Wyloguj się z Netflixa

Wylogowanie się z aplikacji umożliwi zamknięcie bieżącej sesji i otwarcie nowej poprzez zalogowanie się. Na ekranie głównym aplikacji Netflix przejdź w lewo, aby otworzyć menu aplikacji. W dolnej części menu przejdź w prawo i wybierz opcję Uzyskaj pomoc. Następnie wybierz opcję Wyloguj się. Zaloguj się ponownie i spróbuj raz jeszcze uruchomić serwis Netflix.

Wyczyść dane aplikacji

Wyczyszczenie danych aplikacji Netflix pomaga usunąć wszelkie uszkodzone pliki pamięci podręcznej, które powodują błąd. Pomaga również korygować nieprzetestowane zmiany po stronie serwera, które czasami pojawiają się po aktualizacji aplikacji.

Czynności, które należy wykonać, aby wyczyścić dane aplikacji, zależą od wykorzystywanego urządzenia, jednak w większości z nich kroki są podobne. Przejdź do ustawień, wybierz kolejno Aplikacje, Zarządzaj zainstalowanymi aplikacjami. Następnie znajdź Netflixa i Wyczyść dane. Następnie wyłącz i włącz urządzenie i sprawdź, czy ten krok rozwiązał problem.

Ponownie zainstaluj aplikację

Wyczyszczenie danych i pamięci podręcznej powinno pomóc w usunięciu błędu. Ale jeśli to nie działa, pomóc może ponowne zainstalowanie aplikacji.

Umożliwi to zainstalowanie zaktualizowanej aplikacji, odświeżenie danych lokalnych i wyczyszczenie nieaktualnych danych. Usuń Netflixa i zainstaluj go ponownie, a następnie spróbuj ponownie zalogować się i uruchomić aplikację.

5/5 (liczba głosów: 2)
Skomentuj

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama

Popularne

Reklama
To Top